No to snáď nie.. Pretočila som očami.,,Rosy.. Prosím ťa.. Nepleť sa do toho.. " Moja mladšia sestra ma ochraňovať nebude.
Zdvihol som obočie. "Tvoja sestra má pravdu." Uškrnul som sa. Vzal som Jade za ruku a nasadol s ňou do najbližšieho taxíku.
,,Obaja vidíte len vzhľad. Ty výšku a vek," obrátila som sa na Jade. ,,A ty vzhľad!" zvolala som keď nastupovali.
"Mala by si ísť na to očné aj ty!" Zakričal som na ňu. Chudera.
,,Hej.. No tak.. Zas toto si nedovoľuj! Niesme kamaráti.. A nikdy ani nebudeme!" Zamračila som sa naňho.
Ani nevedia čoho som schopná. Keby neboli len ľudia, ale čarodejníci ako ja, kľudne by som sa objavila kúzlom pri nich. Ale nemôžem sa prezradiť. Čo už.
"Hej. To je pravda. Ale s tebou je väčšia sranda." Uškrnul som sa. "Čo tak uliať sa?" Opýtal som sa a zdvihol a obočie.
,,Hm..." Zamyslela som sa.,,Ja som bola u očnej.. Mam ospravedlnenku" Potichu som sa zasmiala.
Od zlosti som privolala búrku. V tých bleskoch a daždi som išla do školy. Kvapky sú to jediné čo má dokáže upokojiť. Ale s Warrenom som ešte neskončila. On si to ešte odpyká.
"Skvelé. Takže máme deň pre seba. Kam chceš ísť?" Pozrel som na ňu. "Vieš, jeden deň, by sme mohli predstierať, že medzi nami nie je žiadna nenávisť. Naozaj sa nudím a ty si poruke. Takže...."
Čím bližšie som však bola ku škole tým viac ma zožieral hnev. Ani kvapky mi už nepomáhali. Blesky udierali všade okolo mňa, a vôbec v celom meste. Dúfala som, že jeden toho debila zasiahne. Už chápem Jadeine pocity voči nemu.
Zamračila som sa.,,Pff.. To neviem či sa dá predstierať.. Zafarbil si mi vlasy na čierno.. Vyhodil tašku cez okno, schovával učebnice, kľúčovú dierku od skrinky zalepil lepidlom, niekoľko krát si ma podkopol, na matike si ma strápnil, popísal si moje obľúbené tričko, roztrhal fotku mojej rodiny..." ešte sme chcela pokračovať, ale zastavil ma.
"Viem. Mám dobrú pamäť. Stačilo povedať nie." Pokynul som taxikárovi, aby zastavil. Zaplatil som mu a vystúpil. Bola búrka, no mne to bolo jedno. Vďaka tomu, že nie som obyčajný upír, viem veľa vecí. Takže ten dážď v tejto časti mesta prestal a ja som nezmokol.
Vystúpila som. Zem bola mokrá, ale nepršalo.,,Ani som si nevšimla, že pršalo"
V škole som som sa túlala po chodbe, keďže bola prestávka. Pozrela som sa na mobil dostala som správu od Jade.
Napísala som svojej sestre.*Rosy.. Išla som von s Warrenom a neviem presne kde to som, takže prídem asi neskôr domov.. Prepáč.. Odkáž doma, nech nemám problém*
"Mala si raňajky?" Opýtal som sa jej s úsmevom. Aspoň som sa pokúsil usmiať sa. Nikdy mi to nešlo. Ale ak chcem skúsiť aké to je mať normálny život... Budem sa musieť učiť.
Celý čas som sa naňho mračila. Pri ňom to už išlo automaticky.,,Hej mala.. " Odvrkla som.
"Iba sa snažím byť milý. Musíš to hneď kaziť?" Povzdychol som si.
,,Ja? Pff.. Len sme sa uvideli a začal si mi nadávať" Pokrútila som hlavou.
"Prepáč. Ale bude to tvoje osobné čaro." Uškrnul som sa.
Poobede som prišla domov. Otec ma už čakal. Aspoň som si to myslela. ,,Kde je Jade?" vyzvedal hneď. Takže čakal ju. Ako vždy. ,,Vonku." ,,Kde?" zatváril sa podozrievavo. ,,Neviem." ,,Sama?" ,,Nie. S jedným chalanom. Myslím, že spolu chodia," uškrnula som sa. ,,Čo?" vyvalil oči. ,,S ktorým?" ,,S Warrenom," flegmaticky som mávla rukou. ,,Čo?!" zvolal. Hneď vyťahoval mobil a rozzúrený volal Jade.
,,Vieš.. Podľa mňa si dokonalý krásavec a fakt príťažlivý, ibaže tu je háčik. Si ten najškaredší človek pod slnkom!" Zamračila som sa.
"Hm... Človek možno..." No upír....
Nechápavo som sa naňho zamračila.,,Tak prepáč.. Ty isto niesi človek.. To je na teba moc vznešené" Odfrkla som si a v tom mi zazvonil mobil. Skoro som infarkt dostala zdvihla som. Bol to otec.,,Áno?",,Kde si?! Vraj si s Warrenom. Povedz, že si robíš srandu!" Kričal.Povzdychla som si.,,To ti natárala Rosy?" Už ma začína štvať.. A to si hovorí sestra.. Zradca..,,To je jedno odkiaľ to mám. Okamžite domov!" Zakričal. Zavrčala som a odišla som ďalej od Warrena.,,Otec. Som už skoro dospelá, nemienim prijímať rozkazy.. Môžem si robiť, čo chcem a byť s kým chcem a konečne som vlastne aspoň s niekým vonku, tak mi do pekla daj pokoj a nepleť sa mi do života! Niesom malé decko!" Zakričala som a zložila. Len dýchať.. Hlavne dýchať.
"Uhm... Budeš mať kvôli mne problémy?" Opýtal som sa.
So zavrčaním som sa naňho otočila.,,Teší ťa to moc?"
Počula som ich rozhovor. A o Jade som sa bála. Tak ako ona o mňa včera večer. S ním nebude v bezpečí. Zistila som si jej polohu pomocou jednoduchého kúzla a potom sa neďaleko toho miesta preniesla. Práve niečo hovorila tomu debilovi. Išla som k nim.
Zbadala som Rosy.,,Čo tu tá sakra robí? Som si istá, že to ona povedala o mne otcovi. Nemá šancu dostať sa sem tak rýchlo."
Uškrnul som sa. "Ak sa chceš hneď vypariť, iba povedz."
,,To aj ty si nejaký čarodejník ako moja sestra?" Pretočila som očami. Vážne nechápem ako tu mohla byť.
Keď to povedala už som bola pri nej. ,,Takže to znamená, že som to nebola ja," povedala som. ,,Prišla som ti niečo povedať," začala som.
"Nemá záujem. Zbohom." Odvrkol som. Zasmial som sa.ak
,,Tebe poviem len toľko, že nedovolím aby moja sestra chodila s niekým ako si ty. Vedela som, že si do nej. Ale ak ju chceš budeš sa musieť zmeniť. Ona je slušná a milá a ja nedovolím aby skončila so sprostým debilom. A zato, že si sa jej vysmieval sa ti ešte pomstím," povedala som Warrenovi. ,,Jade ty musíš ísť domov," povedala som jej.
S otvorenou hubou som na ňu pozerala a potom sa schuti začala smiať až som sa držala za brucho.,,Wow.. To.. Bože Rosy.. Vážne? Preboha.." Pokrútila som hlavou.,,A.. Nebudem počúvať rozkazy od mladšej sestry" Zamračila som sa na ňu. Myslela som to vážne. Viem, že ma bonzla otcovi.. Kto iný by to bol?
YOU ARE READING
The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔
FantasyMáte radi milostné trojuholníky a neskutočne zamotané situácie? Dve sestry človek a čarodejnica - Jade a Rosy. Jeden upír - Warren. Príbeh je písaný z troch pohľadov! Prvý krát. Pohľady sa odlišujú každým odsekom a musíte sledovať, ktorý pohľad j...