*Quintin & Warren*
"Tak ako to ide, braček?" Opýtal sa Quintin Warrena a zdvihol obočie. Warren si po vzdychol a pozrel do stropu. "Nijako. Všetko bolo perfektné a potom...." Nemohol nájsť tie správne slová. Pokazilo? Zničilo? Čo presne? "Ako to? Veď ty si bol vždy ten, čo to dokáže s ľuďmi. Nemohol si predsa niečo iba tak pokaziť." Povedal s úsmevom Quintin. Popri tom ako rozprával, spomínal na staré časy, ktoré už boli nenávratne preč. "No... Rozprávali sme sa a vyzeralo to nádejne. Boli sme na rande a potom Puf! Všetko bolo preč. Opýtala sa na moju mučiareň a ja som jej nechcel klamať. Najprv povedala, že ma nevidí ako monštrum. Že si to o mne nemyslí, no keď som jej povedal o tej mučiarni, o tom, ako som zabíjal... Prestali sme rozprávať. Zvyšok večere sme boli ticho. Cestou domov sme boli ticho. Doma sme boli ticho. Ráno sme boli ticho. Cestou sem sme boli ticho. Tu sme boli ticho. Myslím, že moja minulosť mi zničila vzťah." Povzdychol si Warren a zatvoril oči. Rukami si prešiel cez vlasy. Bol zúfalý. V takejto situácii ešte nikdy nebol. Nevedel, čo má robiť. "Jednoducho si to musíte medzi sebou vyrozprávať. Iný spôsob nevidím." Odmlčal sa Quintin a chvíľu rozmýšľal. "A podľa mňa, sa to medzi vami vyrieši. Videl som, že ju naozaj miluješ. A v jej očiach som videl to isté. Daj jej čas, nech to spracuje." Quintin uzavrel tému. "Ale čo ak?" Nedalo to Warrenovi. "Tak ju nejako získaš späť." Pobúchal Quintin svojho brata po pleci. Mal to byť spôsob povzbudenia, bratskej lásky a priateľstva. "Fajn... Čo ty?" Zmenil tému Warren, ktorý už nedokázal myslieť na jeho vzťah s Jade. Pri myšlienke na to, že by sa s ňou mal rozísť, sa mu nepríjemne stiahol žalúdok a bodlo pri srdci. Quintin sa zasmial. Od nepamäti o sebe nerád hovoril, no Warrenovi aj tak vždy všetko vykecal. Možno to bolo tým, že si boli vekovo najbližší, možno niečím celkom iným... "Hm... Som s Rosy len krátko, no viem, že je to tá pravá. Veď vieš, ako to je. Zrazu ju uvidíš a ty hneď vieš, že je to tá, s ktorou ostaneš do smrti." Povedal zamyslene Quintin. "Viem. To isté mam u Jade." Usmial sa Warren. "No... Dnes sme boli na rande, na ktoré som ju pozval ja. Dozvedel som sa o nej veľa nového. A celkovo... Som s ňou iba deň a poznám ju dva... Tri, ak budem počítať aj.... No deň, keď som ju našiel v meste a napadol. Ale som šťastný. Keď vidím jej úsmev. Ved to určite poznáš." Trocha zahanbene sa zasmial. Quintin si sám prišiel ako zamilovaná baba. Príliš vymäkol. "Poznám." Potvrdil Warren s ľahkým úsmevom na perách. "Takže si šťastný." Zhrnul to Warren, keď mu Quintin povedal takmer všetko. Nezabudol sa zmieniť ani o ďalšom rande, ktoré bude v noci, kvôli nove a usporiada ho Rosy. Potom už len čakali na svoje milované polovičky a so smiechom spomínali na staré časy.Spolu s Rosy som zišla dole. Mala som aj okuliare a trochu som sa bála, čo mi na to povie Quin, keďže ma tak ešte nevidel.
*Quintin*
Keď zišli dole, mal som oči iba pre Rosy, no keďže nemá rada, keď na ňu dlho pozerám, pozrel som na Jade. Mala na tvári okuliare. Musel som sa pousmiať. Warren si vedel vybrať.Pozrela som na Quina. Ak bude mať hlúpe pripomienky k Jadeinmu vzhľadu tak ho asi prizabiem. Pozerala som na nich dvoch a čakala čo povedia.
"Pasujú ti." Povedal som úprimne.
Vydýchla som si. Nepokazil to a nepodkopal Jade sebavedomie. Teraz ma skôr trápilo čo urobí Warren. Dúfala som, že mu Quintin niečo dohovoril ako ja Jade.
"Hm.. Mali by sme ísť. Takže... Nechcem vás dvoch vyhadzovať... Ale choďte už." Zasmial som sa a spolu s Rosy sme ich vyprevadili von. Keď už boli preč a ja som ostal s Rosy sám, vydýchol som si. "Fuu... Ja Warrena zabijem, ako to pokazí." Pokrútil som hlavou. "Idem sa prichystať." Pobozkal som Rosy na čelo.
ESTÁS LEYENDO
The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔
FantasíaMáte radi milostné trojuholníky a neskutočne zamotané situácie? Dve sestry človek a čarodejnica - Jade a Rosy. Jeden upír - Warren. Príbeh je písaný z troch pohľadov! Prvý krát. Pohľady sa odlišujú každým odsekom a musíte sledovať, ktorý pohľad j...