Κεφάλαιο 5

12.7K 905 109
                                    

Έβγαλε το σακάκι από το κουστούμι του και το ακούμπησε στη καρέκλα της έδρας. Συνέχισε σηκώνοντας τα μανίκια του πουκαμίσου, πρώτα το δεξί και έπειτα το αριστερό. Εγώ και όλη η αίθουσα τον παρακολουθούσαμε με απορία.

<<Λες να κάνει κάνα στριπτίζ;>>

Την κοίταξα με απάθεια και έδιωξα την τρομερή αυτή φαντασίωση από το μυαλό μου. Ρούφηξα μια ακόμη φορά τη μύτη μου ηχηρά και ο μπροστινός με γύρισε με το επικριτικό υφάκι. Με το ζόρι κρατιόμουν να μην του χημήξω.Του το κρατάω αυτό που ούτε με το χοντρό κεφάλι του δεν μπορούσε να με καλύψει. Έτσι, για σπάσιμο έβγαλα ένα χαρτομάντιλο και φύσιξα τη μύτη μου δυνατά. Δεν τόλμησε να ξαναγυρίσει.

Ο Λύτρας τράβηξε την προσοχή μου όταν ανέβασε στην έδρα ένα μεσαίου μεγέθους δαφανές βάζο. Από δίπλα ανέβασε και μια σακούλα που φαινόταν βαριά αυτός όμως δεν έδειχνε να ζορίζεται. Δεν είχα ιδέα τι προσπαθούσε να κάνει και όπως είναι φυσικό, κανενας εδώ μέσα. Έβαλε τα χέρια του στη σακούλα και συγκεντρωμένος έβγαλε μια πέτρα και μετά άλλη μια. Τις έβαζε στο βάζο μέχρι αυτό να γεμίσει. Ύστερα ακούμπησε στην έδρα.

<<Είναι γεμάτο;>>

<<Ναι.>>

Απάντησαν κάποιοι με μια φωνή. Αυτός έβαλε τα χέρια του πάλι μέσα στη σακούλα και αυτή τη φορά έβγαλε ένα κουτί. Έριξε στο βάζο χαλίκια γεμίζοντας όσα κενά είχαν μεταξύ τους οι πέτρες.

<<Είναι γεμάτο;>>

<<Ναι.>>

Απάντησαν πάλι κάποιοι διστακτικά.
Επαναλαμβάνοντας τις ίδιες κινήσεις έριξε άμμο και αυτή με τη σειρά της κάλυψε τα επί μέρους κενά.

<<Είναι γεμάτο;>>

Βλέποντας ότι κανένας δεν προθυμοποιήθηκε να απαντήσει διάλεξε κάποιον που έτυχε να βρίσκεται στις μπροστά θέσεις. Του επανέλαβε την ερώτηση.

<<Μάλλον.>>

<<Τώρα είναι γεμάτο.>>
Απάντησε την ερώτηση του και απομακρύνθηκε από την έδρα βαδίζοντας προς τα αριστερά της αίθουσας.

<<Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να εξηγήσει την σκοπιμότητα του πειράματος;>>

Εγώ μπορούσα.
Το ίδιο πείραμα είχε κάνει ένας καθηγητής φιλολογίας τουλάχιστον είκοσι χρόνια πριν. Έτυχε να το διαβάσω σε ένα άρθρο παλιάς εφημερίδας σε μια εργασία μου για την ιστορία, μόνο που αυτή τη φορά το πείραμα ήταν λίγο διαφορετικό. Ήταν πραγματικά πολύ έξυπνο.Το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήμουν σίγουρη. Και όταν δεν είμαι σίγουρη αποφεύγω να απαντάω. Πριν καλά καλά οργανώσω τις σκέψεις μου, το χέρι του μπροστινού μου είχε σηκωθεί ήδη.Ο Λύτρας πλησίασε περισσότερο και του έγνεψε να συνεχίσει.

His tattooWhere stories live. Discover now