Μετά από την τελευταία λαχτάρα προσπαθώ να συμπεριφερθώ φυσιολογικά. Εδώ και δυο μέρες ούτε φωνή ούτε ακρόαση ο Λύτρας. Και το χειρότερο είναι ότι ενώ άλλες φορές μπορούσα να αντέξω την απουσία του, τώρα περνούσα σοβαρή έλλειψη. Στο μυαλό μου ηχούσαν συνεχώς τα λόγια του. Εξακολουθούσε μάλλον να προσπαθεί να κρατήσει τις αποστάσεις αλλά ακόμα και η τελευταία του προειδοποίηση δεν στάθηκε ικανή να με κρατήσει μακριά. Κοιτούσα το κινητό μου για μηνύματα αλλά κάθε φορά δεν έβρισκα τίποτα. Γιατί να βρω εξάλλου; Περιμένει απλώς με δυο λογάκια να με κρατήσει μακριά; Αυτά τα δυο λογάκια όμως με κάψανε εντελώς. Μέχρι και την όρεξη μου κόψανε. Εκτός από μια σοκοφρέτα, ένα πατατάκι και λίγες καραμέλες βατόμουρο δεν έφαγα τίποτα χθες. Και σήμερα, που πρέπει να συγκεντρωθώ και να ρίξω ένα βλέφαρο στο μάθημα του για την εξεταστική που έπεται, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με την καμία.
<<Μας έκαψες Λύτρα. Μας έκαψες. Και το φαινόμενο Φόρερ που είναι σκατά και τα αισθηματικά μας σκατά; Ένα ένα, δεν προλαβαίνω να μαζέψω τα σπασμένα.>>
Άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα και το επόμενο λεπτό ο Άλκης καθόταν δίπλα μου στο κρεβάτι. Από την αρχή η συμπεριφορά του ήταν ύποπτη, ποτέ δεν χτυπούσε την πόρτα.
<<Γαβριέλα πρέπει να μιλήσουμε.>>
Λεφτά! Λεφτά θα ήθελε!
<<Πρόσεξα ότι δεν τρως τελευταία. Αν είναι επειδή χάσατε στον αγώνα...Το κατάλαβα ότι μας αφήσατε να νικήσουμε αλλά αν το πεις παραέξω να ξες ότι θα αρνηθώ τα πάντα. Μεταξύ μας όμως δεν θα σε κοροϊδεύω όποτε φάε.>>
Τον κοιτούσα για να καταλάβω αν μου κάνει πλάκα αλλά βλέποντας ότι δεν αντιδρά κατάλαβα ότι μάλλον ο μικρός μου αδερφός ήταν απόλυτα σοβαρός.Φυσικά και δεν θα καταλάβαινε τον πραγματικό λόγο.
<<Καμία σχέση. Δεν με απασχολεί ο αγώνας.>>
<<Ε τότε με γκόμενο θα έχει να κάνει.>>
<<Ποιος είσαι και τι έκανες στον αδερφό μου;>>
<<Κόψε τις βλακείες Γαβριέλα! Εδώ σου μιλάω σαν άντρας.>>
Όχι, εντάξει. Ο Άλκης είναι, τσάμπα ανησύχησα.
<<Αυτός ο δάσκαλος σου είναι που θες;>>
Με ρώτησε απόλυτα σοβαρά και δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να ανοιχτώ ή να τον πάρω με τις κλωτσιές σε περίπτωση που τον έστειλαν οι γονείς μου. Δεν πήρα την απόφαση γιατί μου ήρθε μήνυμα και πέρασα από πάνω του για να φτάσω στο κινητό μου. Όταν είδα ότι το μήνυμα ήταν από τον Ανδρέα με έπιασε το παράπονο.
YOU ARE READING
His tattoo
RomanceΓαβριέλα Παπαστεφάνου. Μια καλοκαιρινή νύχτα σε ένα κλαμπ της Κέρκυρας. Ένας τύπος με τατουάζ. Ένα φιλί. 《Έλα Γκάμπι, χαλάρωσε λίγο.》 Φώναξε η Ελβίρα. 《Δεν πίνω.》 Φώναξα αλλά προφανώς και δεν με άκουσε. Χριστέ μου ποιος ξέρει τι μου έχει...