Kεφάλαιο 26

11.4K 847 199
                                    

Το κεφάλι μου ακουμπούσε κάπου μαλακά και το σώμα μου ήταν ζεστό.Ένιωσα μια κίνηση κάτω από εμένα που με έκανε να πεταρίσω τα βλέφαρα μου, υπήρχε υπερβολικό φως τριγύρω και τα έκλεισα αμέσως. Ένα ζεστό αεράκι χτυπούσε το πρόσωπο μου και αναγκάστηκα να μαζευτώ. Ακόμα και μετά από λίγο δεν μπορούσα να βολευτώ, έτσι αποφάσισα να παραιτηθώ από την προσπάθεια μου να κοιμηθώ ήσυχη. Άνοιξα αργά τα μάτια μου και το πρόσωπο που κοιτούσα άρχισε να ξεθολώνει. Ένας αγουροξυπνημένος Λύτρας βρισκόταν κάτω από εμένα, προσπαθούσα να καταλάβω αν ήταν αλήθεια ή αν ονειρευόμουν. Πλησίασα λίγο ακόμα στο πρόσωπο του.

<<Καλημέρα.>>

Μου είπε χωρίς να ανοίξει τα μάτια του και εγώ έμεινα να τον κοιτάω χωρίς απάντηση. Όταν δεν πήρε την ''καλημέρα'' του, άνοιξε τα μάτια του ψάχνοντας τα δικά μου. Πετάχτηκα κατευθείαν από τον καναπέ πατώντας πάνω στο στομάχι του,αγνόησα το βογκητό που έβγαλε και πήγα στο μπάνιο.

<<Που πας;>>

Με ρώτησε με την βραχνή φωνή του όταν με είδε να απομακρύνομαι.

<<Να βουρτσίσω δόντια.>>

Είπα λίγο πριν κλείσω την πόρτα του μπάνιου.

Κοιμήθηκα μαζί του!

Θεωρητικά. Στην ουσία κοιμήθηκα πάνω του.

Ω Χριστέ μου, πρέπει να με πήρε ο ύπνος όσο μιλούσαμε.

Βρήκα την οδοντόβουρτσα και την οδοντόκρεμα μου και άρχισα να τρίβω μανιωδώς τα δόντια μου, οι υποχρεώσεις που είχα σήμερα ξεπηδούσαν μια μια και το μυαλό μου έτρεξε στον τρελό αδερφό μου, ελπίζω να μην έκανε καμία πατάτα στο ξένο σπίτι. Απασχολούσα τον εαυτό μου για να μην σκέφτομαι τον Λύτρα που πιθανόν θα περίμενε ακόμα στο σαλόνι μου.

Λύτρας (το ξέρω ότι το θέλετε)

Γέλασα μόλις έκλεισε την πόρτα πίσω της. Έτριψα τα μάτια μου και πήρα την απόφαση να σηκωθώ, ένιωσα μια σουβλιά πίσω στην πλάτη, πιθανόν θα πιάστηκα. Στάθηκα στα πόδια μου και τεντώθηκα ελαφρώς,έστρωσα το τσαλακωμένο πια πουκάμισο μου και ξεκούμπωσα τα περισσότερα κουμπιά, με στένευε αρκετά. Κατευθύνθηκα στην κουζίνα και άνοιξα το ψυγείο, έψαχνα για πιθανό πρωινό. Εντόπισα αυγά, χυμό και γάλα, μου έφταναν. Υποθέτω σήμερα θα έπαιρνα καφέ από έξω. Σταθεροποίησα δυο αυγά και τις συσκευασίες με το χυμό και το γάλα στα χέρια μου και αφού τα άφησα στον πάγκο έκλεισα την πόρτα του ψυγείου.

His tattooWhere stories live. Discover now