Κεφάλαιο 14

275 61 11
                                    

"Δεν μπορούμε να συναντηθούμε αύριο. Κάτι προέκυψε και θα είμαι στο γραφείο. Να συναντηθούμε καλύτερα την άλλη εβδομάδα, οπωσδήποτε Λήδα."

Αυτό ήταν το σύντομο μήνυμα που της έστειλε ο Δημήτρης. Κοφτό, χωρίς ούτε ένα "σ' αγαπάω", ούτε "μου λείπεις". Περίεργο.

Αυτό δεν ήθελε όμως; Να ξεκόψουν τελείως, έτσι ήταν το σωστό. Κι ας ένιωθε κάτι μέσα της να σπάει, έπρεπε να προχωρήσει μέχρι το τέλος.

Ακούμπησε τη πλάτη στη πολυθρόνα και αναστέναξε. Δεν είχε νόημα ούτε να περιμένει νέο μήνυμα, ούτε και κανένα τηλεφώνημα.

Σε λίγο έπρεπε να πάει στο νοσοκομείο, να δει την κόρη της. Η Ερωφίλη είχε μόνο δυο μέρες για να πάρει εξιτήριο και όλοι τους περίμεναν πως και πως να γυρίσει στο σπίτι. Ήταν έτοιμη να φωνάξει τη Μαρία για να τη βοηθήσει να σηκωθεί από την πολυθρόνα, όταν την είδε να μπαίνει στο σαλόνι με γρήγορα βήματα. Άφησε στο γυάλινο τραπεζάκι μπροστά της έναν φάκελο.

-Τι είναι αυτό;, ρώτησε η Λήδα.

-Δεν ξέρω. Μας τον έφερε ένας νεαρός και είπε πως είναι για την κυρία Λήδα Θεμιστοκλέους. Επέμενε μάλιστα, πως δεν έπρεπε να τον ανοίξει κανείς.

-Ωραία, σ' ευχαριστώ Μαρία. Μπορείς να πηγαίνεις θα σε φωνάξω μετά.

Η Λήδα περίμενε να φύγει κι ύστερα άρπαξε το φάκελο. Τον έσκισε με ανυπομονησία. Μέσα είχε μονάχα ένα διπλωμένο σημείωμα.Συνάντησε με την Κυριακή, στην διεύθυνση που σου γράφω. Μόνη σου. Αν δεν έρθεις, κινδυνεύει η ζωή σου και η ζωή όλων, να το ξέρεις αυτό. Πίστεψε με, δεν θέλεις να σε εξαφανίσω από προσώπου γης, να μη σε βρίσκουν ούτε τα σκυλιά. Κάνε αυτό που σου λέω, για να μην έχουμε απρόοπτα. Θυμήσου Κυριακή, έξι η ώρα, το απόγευμα... μόνη.

Το σημείωμα έπεσε από τα χέρια της και βρέθηκε στο πάτωμα. Έβρισε.

-Μαρία! Μαρία!, η κοπέλα κατέφτασε τρέχωντας.

-Πάρε αυτό το σημείωμα και βαλ' το στη τσάντα μου. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.Πες στον Λέανδρο να ετοιμάσει το αμάξι, φεύγουμε αμέσως για το νοσοκομείο. Α φώναξε και την Έρση να έρθει να με βοηθήσει να σηκωθώ από εδώ.

Η Μαρία σε χρόνο dt τσακίστηκε να κάνει αυτά που της είπε το αφεντικό της.

                               ***

Στη κουζίνα του σπιτιού, όλο το προσωπικό ήταν στο πόδι. Μονάχα ο Πάυλος έλειπε, που βρισκόταν μαζί με τον Αλέξανδρο, αλλά όλοι οι υπόλοιποι ήταν εκεί.

Απώλεια {TYS17}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora