Soos biraz düşündü. Onca olanlardan sonra geri dönmüş olamazdı. Onu taşa çevirmiştiler. Acaba taşa çevirdikleri Bill'i kırmaları mı gerekiyordu? Gerçekten de dönmüş olabilir miydi? Eğer dönmüşse ne için dönmüş olabilirdi? "Bunları daha önce birilerine anlattın mı, Stan amca?" diye merakla sordu Soos.
Stan elini Soos'un omzuna koyar.
"Elbette hayır. Bir tek biz üçümüz biliyoruz ve başkasının da bunu bilmesini istemiyoruz, tamam mı Soos? Bu sadece bir düşünce. Bu benim kardeşimin, Ford'un düşüncesi. O yüzden ihtimali daha yüksek. Ama yine de henüz emin değil. O yüzden kimseye söylemek yok."
"Tamam, Stan amca. Sözüm sözdür!" dedi Soos.
"Güzel, sana güvenebileceğimi biliyordum," dedi ardından da gülümsedi. "Şimdi kanepeme gidiyorum." diyerek bir kola alır ve içeriye geçer.
---------------------
"İşte burası benim odam!" diyerek açtı Mabel kapıyı.
"Burası tek senin odan değil, Mabel." diye çıkıştı Dipper.
"Ayy, artık her neyse canım!" dedi gözünü kaydırarak Mabel.
Dipper yatağına uzanırken Mabel ona odayı gösterdi. Biraz yaşadıkları komik anları da anlattı.
(Kısa kesiyorum yoksa fazla film gibi uzuyor)Tam Wendy konusu açılacakken Dipper yataktan yere düştü.
"Aldırma onu! Son zamanlarda eskiden beri kendinden büyük olduğu halde sevdiği bir kızla kavga etti. Ondan böyle. Yoksa çok eğlencelidir Dipper." dedi Mabel.
"Her şeyi başkalarına anlatmasan mı diyorum, Mabel?" Mabel gözlerini devirerek güldü ve ayağa kalkarak camın oraya doğru gitti. "Güneş ne güzel batıyor yahu." Bir anda Mabel bağırmaya başladı. Dipper ve Skyla şaşkınlıkla ona baktı.
"N' oldu Mabel?" diye sordu Skyla.
"Az önce Paytak'ı ormanın derinliklerine doğru koşarken gördüm!" diye bağırdı Mabel endişeli bir şekilde.
"Olamaz. Birazdan akşam olacak. Oraya gidemezsin." dedi Dipper ayağı kalktı ve diğerlerinin yanına geldi.
Mabel kafasını eğdi. Bir an diğerleri Mabel'ın ağlayacağını sandılar. Ama ağlamadı. Gözleri doldu. "Akşamın bu saatinde tek başına ormanda ne yapabilir ki? O tamamen savunmasız! Hadi onu yırtıcı bir hayvan yerse?" dedi.
Dipper onun bu durumuna çok üzülmüştü.
"Burda öylece bekleyemem!" diye bağırdı ve odadan koşarak çıktı. Merdivenlerden hızla indi ve sonunda kapı önünde duruyordu.
Dışarıya çıktı. Arkasından Dipper ve Skyla'nın durması için bağırdıklarını duydu. Ama onları aldırmadı. Burayı biliyordu. Kendine bir şey olmazdı ama Paytak'a olabilirdi.
Mabel koşarken yerde Paytak'ın ayak izlerini gördü ve onları takip etti.
Bir süre daha koştu ve ayak izleri sonlandı.Ortalıkta önceden birileri piknik yapmış gibi görünüyordu. Hiç durmadan bağırmaya başladı.
"Paytak! Paytak! Nerdesin? Paytak!"
O sırada arkasından tanıdık bir ses duydu. "Bunu mu arıyordun?"
Mabel arkasına döner ve döndüğünde tek bir gözle karşılaşır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...