15. Bölüm

755 82 55
                                    

Bill'in üç demesiyle Mabel ile koşmaya başladılar. Onların bu hareketi yapmalarını beklerlermiş gibi uzaylılar da hemen harekete geçtiler ve peşlerinden gittiler.

Ormanın içine daldılar. Arkalarına bakmadan koşuyorlardı.

Arkadan geldikleri belli ki yine bir ses geldi "Bu yanlış bir seçimdi, Bill."

Bunun üstüne Bill daha da sinirlendi ve daha hızlı koşmaya başladı. Mabel da ona yetişmeye çalışırken ayağını bir taşa çarparak yere düştü.

"Bill!"

Arkasına baktı. Mabel dizi kanıyor bir şekilde yerde acıdan kıvranıyordu.

Koşarak yanına geldi, Bill. "Olamaz." Mabel'ın kucağına aldı ve hiç zaman kaybetmeden büyük bir ağaç kavuğunun içine girdiler.

"Şimdi ne yapacağız, Bill? Bizi bulurlarsa ne yaparlar?"

Bill kafasını eğdi. Derin bir nefes aldı. "Hani ben Stan'in beyninden ışınlanarak kurtulmuştum ya."

"Evet?"

"Bundan sonra sizi aslında takip edebildim. Beni uzaylılar Esrarengiz Kasaba'da tutmuyorlardı. Bende bu sırada sizi takip ettim."

"Ne yani bize yalan mı söyledin? Sana inanamıyorum."

"Bir dakika beni dinle, Mabel." Durakladı ve önüne döndü. "Hayatımda her zaman bir boşluk hissetmişimdir. Ama tuhaf bir boşluk. Arkadaşlarım olabilir ama onlar sadece arkadaşlarım ve bazıları konuşamıyor bile. Seni takip ederken anladım ki o boşluğu kapatabilecek tek kişi sensin; sen! Bu yüzden seni ve her gün o tuhaf yaptığın şeyleri izledim. Sen farklısın, benim gibi. Her gece ileride evleneceğimizi, senin benim kraliçem olacağını ve küçük tuhaf çocuklarımızın olduğunu düşünürdüm."

"Ne?" Mabel şuanda gerçekten de Bill'in kendisine âşık olduğuna emindi. "Peki ya sonra ne oldu?" Sesi yumuşamıştı.

"Düşündüm; seninle ileride birlikte olacaksam benim de bir insan olmam gerekirdi. Ama hayatım boyunca, sonsuza dek. Üçgen halimin pek de rahat olduğu söylenemez. Bunun içinde uzaylılara başvurdum. Onlar ise bunun için çok büyük bir gücün gerektiğini ve ellerinde bulunmadığını söylediler. Ben ise kendi güçlerimi önerdim. Ama.. Bir daha güçlerimi kullanamamak şartıyla. Kabul ettim."

"Ahh, hayır Bill. Bunu yapmana gerek yoktu. Ben seni o halinle de severdim."

Bill, Mabel'a baktı. "Sen beni o halimle seviyor muydun?"

Mabel konuşmadı. Kafasını çevirdi. Bill de. Her şey anlaşılmıştı. O sırada onların olduğu yerde bomba patladı.

Bu sefer sadece bu kadar.

MaBill ♥♛

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin