9. Bölüm

1K 110 32
                                    

"Ne?" dedi Skyla endişeli bir şekilde Dipper'a bakarak.

Dipper, Wendy haricinde daha ilk defa birinden hoşlanmıştı ve onu Bill'e yem etmişti.

Geriye doğru gitmeye başladı. "Yoo, hayır."

"İlk önce bana sorman gerekirdi, Dipper." dedi Mabel.

"Peki, bu fazladan kişilere ne yapıyordu Bill?" diye sordu Dipper, Skyla'ya ondan özür dilemiş gibi bakarak.

"Gerçekten de ne yapar bilemiyorum." dedi Mabel. "Umarım kötü-"

O sırada arkalarındaki karanlıktan Bill bir anda ortaya çıkar ve Skyla'yı omzundan çekerek geldiği karanlığa götürür.

Skyla çığlık atar.

Dipper ve Mabel peşlerinden gider ama Bill'in geldiği yer çoktan yok olmuştu.

Ne yapacaklarını bilemezler. Dipper gidip duvara vurur.

Bir şey açılır: boyut.

Mavi bir boyut.

"Sence gitmeli miyiz?" diye sordu Mabel endişe dolu gözlerle.

Dipper hiç yanıt vermeden devam etti ve boyuttan geçti.

Mabel da ardından geçti.

Bir yere gelmiştiler.

Etrafta hafiften sis vardı. Beyaz mobiyalar be üstlerinde pembe çiçekler. İki mobilyanın ortasında bir mavi ve masanın üzerinde mavi masa, pembe çiçekler. Önlerinde bir cam vardı.

Burası Mabel'ın rüyasında gördüğü yerdi.

Hi everybody!

Bu sefer kısa olduğu için kusura bakmayın. Bugün burdaki son günüm. (Detaylı bilgi için profilime bakın hsjxjsnsj)

Yakında görüşmek üzere ♥

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin