30. Bölüm

505 45 10
                                    

"Skyla? Skyla!" diye telsize bağırdı. "Hay lanet!" diye bir küfür savurdu Nerina. "Plart, şuna bir el at; neyi var?"

Plart uğraştığı bir aleti bırakıp koruma amaçlı gözlüğünü çıkardı ve Nerina'nın yanına gelip telsizini aldı. Ardından çalışma masasına geri döndü. "Ne zaman biter?" diye sabırsızlıkla sordu Nerina. "Bilmiyorum." Plart'ın son zamanlardaki olan şeylerden dolayı canı sıkkındı. Saun işinden istifa etmişti ve Skyla kayıp olmuştu. Daha başların ne gelebilirdi?

Bu iş uzun sürecek gibi duruyordu. Nerina derin bir nefes aldı. "Saun nasıl istifa etmiş olabilir?" diye düşündü. Ne kadar düşünürse düşünsün bu çok saçma geliyordu. Son zamanlarda her şey yolunda dört dörtlük gidiyordu. Mabel ve Dipper ile olan seanslarındayken arka taraftan onları izliyordu, her şey yolundaydı; ama yine de o istifa etmişti.

2009 yılı, Strayın

Nerina her zamanki gibi ormandaki özel alanında hareketlerine çalışıyordu. Bu sene ÖSB'ye (Özel Strayınlı Birlikleri) katılacaktı ve başarısız olmak istemiyordu. Yorulduğu için biraz durdu ve elinin tersiyle alnında biriken terleri sildi. Güneşin batmasına yaklaşık bir saat vardı. Uzaklardan gelen hafif bir esinti yüzünü yalayıp geçti.

Nerina'nın hisleri arkasında birinin olduğunu söylüyordu. Hızla arkasını döndü. Saun elinde biraz kurabiyeyle ona doğru geliyordu.

"Sen.. Burayı nasıl buldun?" Burayı Nerina'dan başka kimse bilmez ve gelmezdi.

Saun dişleri çıkacak şekilde güldü. "Onu bunu boşver de biraz soluklan. Gece gündüz çalışıyorsun." Yanına geldi, yüzünde tatlı bir ifade vardı. "Bence bunu kazanacaksın çünkü fazlasıyla hak ediyorsun. Senin gibi güçlü kadınlara doğrusu her yerde ihtiyaç duyuluyor." Nerina biraz utandı. Saun düz olan kayalardan birine oturdu ve ona gelmesi için baktı. Nerina da oturunca ona tabakta duran kurabiyeleri uzattı. "Mutfaktaki marifetim gün geçtikçe artıyor. Erkek olduğum için söylemiyorum."

Nerina güldü. Saun bazen çok şakacı olabiliyordu. Ayrıca Dünya'dan gelenleri eğittiği için biraz da tuhaf konuşurdu. Bir seferinde "Şu belgeleri de imzalayıp teslim ettim mi, oh kebap!" demişti. Aslında tamamen anlaşılmaz konuşurdu ama yine de bu Nerina'nın çok hoşuna giderdi.

"Sen benim kardeşim gibisin, tabii ki de iyi bir yerlere gelebilmen beni çok mutlu eder." dedi Saun ilerilere bakarak.

Nerina bir anda kalakaldı ve yüzündeki bütün o tatlı gülümsemeler silindi.

"Hem böylece birlikte çalışabiliriz, birbirimizi tanıdığımız için de sıkıntı olmaz." Saun ve Nerina küçüklüklerinden beri arkadaştılar. Ama Nerina'nın düşünceleri 14 yaşından sonra değişti. Saun'dan hoşlanıyordu ve şu anda 17 yaşındaydı. Hala ona açılamamıştı çünkü gerçekten çok utangaç biriydi. Bunu ondan beklerdi ama düşündüğü gibi sanırım Saun ondan hoşlanmıyordu.

Saun'un az önceki sözleri Nerina'nın kalbine saplanan bir ok gibi girdi adeta. İçi titredi. Ne yapacağını bilemiyordu. Hala onu sevmeli miydi?

Saun için endişeleniyordu. Bütün morali alt üst olmuştu.

Saun ve Skyla'dan haber alamaması ve ardından gelen o haberler onu gerçekten çok endişelendirmişti.

Şu anda Strayın gezegeninde; Plart'ın çalışma kamyonetinin içindeydiler. Arka tarafındaydılar ve kapılar açıktı. Gün ışığının yarısı içeriye girerek loş bir hava veriyordu. Plart çalışma masasında oturuyordu ve her yer teknolojik aletlerle dolu olup dağınıktı.

"Plart? Sence de Skyla'nın gemisine gitsek fena olmaz, değil mi? Hiç değilse onları bir yoklarız."

"Eminim iyidirler." Plart iyice işiyle bir bütün haline geçmiş gibiydi. Kafasını bile kaldırmamıştı.

"Ama benim hislerim tam tersi olduğunu söylüyor. Şu anda bize ihtiyaçları var! Belki Saun asansörde kaldı ardından koridorda yürürken dikkatsiz birinin çöpüne basıp yere kaydı ve kalça kemiğini kırdı sonra onu muayene eden güzel bir doktora rastlayarak ona aşık oldu!"

Plart ona doğru yavaşça döndü ve tek kaşını kaldırarak ona tuhaf bir şekilde baktı. Bir süre boyunca bunu yaptı ve Nerina artık dayanamayarak yine derin bir nefes aldı ve belinde bağlamış olan kollarını aşağı sarkıttı.

"Tamam." dedi sakinleşmeye çalışırken. "Ben biraz dolaşıp geliyorum."

"Evet, bence de iyi fikir. Beynine biraz oksijen gider. Bu aralar tuhaf davranıyorsun."

Nerina arkasını döndü ve gözlerini kaydırdı. Ardından kamyonetin arka tarafından aşağı atladı ve arabasına bindi. Uzay gemisine doğru sürerken "O gemide ne oluyor öğrenmem gerek," dedi.

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin