Evet, en kritik bölümlerden biriyle karşınızdayım. Bu arada yeni kapağı nasıl buldunuz?
Aang onu en son uzaylıları bıraktıkları uçuruma getirdi. Hala az da olsun sis vardı. Aang onu indirdi ve Mabel, Bill'i aramaya başladı. Ama gerek kalmadı çünkü bütün uzaylılar onun başında toplanmıştı. Mabel ürperdi. Ona ne yapacaklardı?
Bir uzaylı Bill'e doğru girişti ve Bill terstakla atıp arkasından sırtına vurarak onu yere düşürdü. Arıdından diğerine yumruk attı ve diğer bir uzaylıdan gelen yumruk karşısında eğildi. Hpesine karşı tek başına savaşıyordu. Çok güçlüydü, çok çekeciydi; o harikaydı. Mabel onu hayranlıkla izliyordu.
"Arkanda Bill!" diye bağırıyordu bazen Mabel. Bunu Bill sanki duymuş gibi tepki vererek karşılık veriyordu. Mabel ona aşık olmaya başladığını hissetti bir an.
Bill o sırada kafasını Mabel ve Aang'in olduğu tarafa doğru baktı ve kalakaldı. O esnada Bill ile Mabel'ın bakışlarından çok fazla şey anlaşılıyordu. "Seni seviyorum." dedi içinden Mabel. Bill de bunu kalbinde hissetmiş ki içten ve yavaş bir şekilde gülümsedi.
O sırada her şeyi Bill' e arkasından gelen bir yumruk bozdu. Yumruğun sahibi Demul'du. Mabel sıçradı. O yumruğu sanki kendi yemiş gibi hissetti bir an. "Hayır!" dedi. Aang'e acı dolu gözlerle baktı ama onunda yapacağı bir şey yoktu, yapabileceği...
"Bu kadar artistlik yeter! Artık benim karşında senin ne kadar değersiz olduğunu öğrenme zamanı." Bill'e sırıtarak, "Bombastik Billsavar 3.000'i getirin." dedi ve dedikten sonra arkasını dönerek yürümeye başladı.
Bill hala Mabel'a bakıyordu. Dayak yerken bile gözlerini ondan ayırmıyordu. Mabel daha fazla dayanamadı ve uçurumdan kendini aşağı attı. Aang bir anda sıçradı ve Mabel'ın arkasından bağırdı. "Mabel yakalanırsan bu senin sonun olur!" Ama bunu Mabel umursamadı. Tıpkı Bill'in yaptığı gibi. O da onu tehtit eden uzaylıları umursamamıştı. Onu korumak için her şeyi yapmıştı, sıra artık onda.
Bill ona gelmemesi için yalvarıyor gibi bakıyordu. Mabel aşağıya baktı. Nehir geçiyordu. Daha suyu bükemese bile denemesi gerekiyordu. "Bill için." dedi aklından ve gözlerini kapadı. Suyu eliyle yukarı kaldırdığını düşündü. Ardından ise onu uzaylıların olduğu tarafa doğru gönderdiğini. Bir ses geldi.
Gerçekleşmiş miydi? Yoksa yere düştüğü için kırılan kemiklerinin sesi miydi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...