Dipper odasında kollarını arkasında bağlamış bir şekilde durmadan dolanıp düşünüyordu. Kendisinin güçleri vardı, Mabel kaçırılmıştı ve Ford ortadan kaybolmuştu. Mabel kaçtı mı yoksa kaçırıldı mı, onu da bilmiyordu. Ya Ford? Bilerek kaçmış olamaz herhalde? Ama en önemlisi: nasıl bir güce sahip olabilirdi? Bu gücü ona Skyla mı vermişti, yoksa önceden beri olup kendisi mi fark etmemişti? Ama bu imkânsızdı. Nasıl fark etmedi? Skyla kimdi, ondan ve Mabel'dan ne istiyordu? Bill nereye kayboldu?
O anda düşüncelerin arasında kaybolurken fark etti ki inanılmaz bir şekilde hızla odanın içinde dönüyordu. Bacakları yorulmuştu. Yatağına gidip oturdu ve zihnini boşaltmaya karar verdi. Başı dönmüştü. Bu sorulara bir şekilde yanıt verecekti. Söz veriyorum, dedi içinden.
Ayağa kalkıp cama doğru yürüdü ve aşağı doğru bakmaya başladı. Burası çok güzel, güzel olduğu kadar da sırlarla doluydu. Bütün sırları çözmeye belki ömrü bile yetmeyebilirdi.
Aşağıda bir arabanın Gizemli Klube'nin önünde durduğunu fark etti. Dikkatlice arabayı inceledi. İçinden Ford ve Skyla'nın halası May çıktı. Onları bu şekilde görünce aniden arkasını dönerek koştu ve merdivenlerden hızlıca aşağı indi. Az kalsın düşecekti.
"Stan amca! Soos! Ford geri geldi!" diye bağırdı kapıya doğru hızla yol alırken. Kapıyı açtı ve aniden durdu. Bu sefer ilerleyemiyordu, bacakları buna izin vermiyordu.
"Selam, Dipper!" diye seslendi Ford. Sonrada arabanın bagajından bir kaç tane poşet alarak onun olduğu tarafa yürüdü. Arkasından da May geliyordu.
Stan bir anda arkadan çıkarak o tuhaf ve gür sesiyle, "Nerelerdeydin, Ford? Senin yüzünden evin temizliğine yardım etmek zorunda kaldım." diye kızgın bir ses tonuyla konuştu. Bu ani ses hemen kulağının yanı başından gelince Dipper da bir anlık olsun sıçramıştı.
"May'in evine alınacak eşyaları gidip almıştık. Yeni bir lokanta açmayı düşünüyormuş. Markette de bir yakını çalışıyormuş ve bizi evine davet etti. Bir gece orda kaldıktan sonra sabahleyin alış-verişe devam ettik ve geldik."
"Bir gün boyunca aldığınız eşyalar bunlar mı şimdi?" diyerek Ford'un elindeki iki poşeti gösterdi.
"Tabii ki de hayır, bunlar senin için Stanley!" diyerek eline kavuşturdu. Stan poşeti açtı.
"Yaşlılar İçin Altın Bilezik Dergisi'nin bütün basımları mı? Sen bir insanın sahip olabileceği en iyi kardeşsin!" diyerek içeri koştu.
"Bütün yardımların için çok teşekkürler, Ford. Sen olmasan yapamazdım."
"Tamam, bu kadar yeter. Bu sözü en az yirmi kez söyledin zaten."
May tatmin olmuş bir şekilde içeri girdi.
"Ee Dipper, ben yokken ne yaptın bakalım?"
Dipper hemen gözlerini kaydırdı ve yüzünü buruşturdu. "Aa..."
O esnada bir gölge onların üstüne doğru geldi, ikisi de kafasını gökyüzüne kaldırdı. "Bu da ne böyle?" diye söylendi Ford. Bir uzay gemisine benziyordu; ancak fazla büyük değildi. Güçlü bir sesle yanlarına indi. Kapı yavaşça açıldı ve etrafa biraz sis yayıldı. Dipper tam ürkmeye başlamışken içeriden pembe kazaklı bir kız "Dipper," diye bağırarak ona doğru koştu ve sarıldı. Bu Mabel'dı. Kapının ordan bir kişi daha belirdi.
"Sakın bir soru sorma kardeşim çünkü sana her şeyi anlatacağım!"
"Ben-..." Mabel sözünü bıçak gibi kesti.
"Şişt! Sessiz ol ve rahatla!"
"Sadece bir soru. Şu Bill'in insan hâline benzeyen adam da kim?"
Bill gülmeye başladı ve kafasını yanlara doğru çevirdi. "Benim, Dipper. Bill."
"Sen!" Dipper az kalsın onun üstüne yürüyecekken Mabel onu durdurdu.
"Hayır, o bizden yana." Dipper ona kuşkulu bir bakış attı. "Biz buraya Saun bey sayesinde geldik. Bize çok yardım etti. O bir uzaylı ve Strayın gezegeninden geliyor. Daha bir çok gezegen var, güçler var, savaşlar var, uzay gemileri var ve en önemlisi unicornlar var!" Gözleri aniden irileşti ve dudaklarını sevinçten ısırdı.
Arkadan boyu yaklaşık 1.80 olan açık mavi uzaylıya benzer biri çıktı. "İşte bu Saun." dedi Mabel gözüyle işaret ederek.
Dipper yavaş yavaş ve hayret dolu gözlerle Saun'a doğru yürüdü. Yanına geldiğinde elini kulağının arkasına attı ve aniden bir kalem çıkardı. Sağ eliyle de ceketinden bir not defteri çıkardı. Kaleminin kapağını açıp kapatarak, "Size bi' kaç milyon soru sorabilir miyim?" deyiverdi.
Bill bir iç geçirerek gemiye kafasını yasladı.
"Mabel senin bizimle gelmeni istiyor, Dipper."
~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...