24. Bölüm

581 58 6
                                    

Dipper artık Ford'un yanına gidemeyeceğini düşünerek Pacifica'nın evine gitti ve kapıyı çaldı. Kapıyı Pacifica'nın babası açtı.

"Evet?"

Dipper bir anda kapıyı babası açınca biraz sıçradı ve her zamanki gibi elini kafasının arkasına attı. "Şey aa.. Pacifica orda mı acaba?" diyerek gülümsemeye çalıştı.

"Pacifica odasında, istersen yanına çıkabilirsin."

"Teşekkürler bay Northwest." diyerek merdivenlerden yukarı çıktı. Kapıya vurdu. "Pacifica? Orda mısın? Bugün olanlardan dolayı özür dilerim, hiçbir şey sandığın gibi değil."

"İçeri gel." dedi Pacifica.

Dipper kapıyı açtı. Pacifica çalışma masının önüne oturmuştu. Dipper yürüyerek yanına yaklaştı.

"Dipper, sana bir şey söylersem bunu başka birine söyler misin?"

Dipper bir an şaşırdı. Bugün olanlardan dolayı ona kırgın değildi demek ki. Ayrıca ona vereceği sırrı merak da etmişti. "Hayır, söylemem."

Pacifica biraz duraksadı ve dönen sandalyesiyle Dipper'a döndü. "Ben.. Nasıl açıklayacağımı bilemiyorum ama sanırım.. Ben özel güçlere sahibim."Dipper ona bakakaldı.

"Bak, evet. Çok şaşırtıcı ve tuhaf. Ama nasıl oldu ben de bilmiyorum. Daha önce neden olmadı ve şimdi oluyor onu da bilmiyorum. Ahh.." diyerek yere baktı.

"Sana inanıyorum, Pacifica. Ben de bazı güçlere sahibim."

Pacifica ona baktı. "Gerçekten mi? Ben de sadece bende olduğunu sanmıştım. Aaa, peki ya senin ki ne?"

"Elektrik."

"Elektrik mi? Vaay, bu ben benimkinden de iyiymiş!" dedi gülerek.

Dipper yine utandığı için gülümsemeye çalıştı. "Haha, peki ya senin ki ne?"

"Işık."

--------------------------------

Yine eline o telefona benzer aleti alarak konuşmaya başladı. "Saun, rapor et. Durum nedir?" Ama yanıt gelmedi. "Saun?" Hala ses gelmiyordu. "Burnuma kötü kokular geliyor." diyerek etrafına bakındı. Ne olmuş olabilir diye düşündü. Belki şarjı bitmişti. Başka birine seslendi. "Nerina, orda mısın?" Nerina'ninkinden de ses gelmiyordu. Acaba kendi telefonu mu bozulmuştu? "Burda ne oluyor?!"

Sinirlendi ve gizli yerinde bıraktığı görünmez uzay aracına atladı. Görünmezliğini iptal ettikten sonra Dünya'dan ayrıldı ve ışınlandı. Başka bir Güneş Sistemi'ne geldikten sonra ikinci sırada turuncu-sarı renkli olan gezegenin yanında duran neredeyse gezegenin çeyreği büyüklüğündeki gemiye doğru yol aldı. "Beni buraya kadar yordukları için pişman olacaklar."

Yaklaştığında diğer uzay gemisiyle birleşti ve aradaki uzantıdan geçti. Birden aklına Saun ve diğerleriyle burdan ilk gidişini hatırladı ve buradaki ilk gününü. Colin ve Sude'ye ne olmuştu acaba? Kaç zamandır görüşmüyorlardı. İlk bükme derslerini, yüz yılda gelen özel kişi olduğunu öğrendiğindeki anı, Colin'in berbat espirileri yüzünden Sude'nin onu dövdüğünü daha dün gibi hatırlıyordu. Bunları düşünürken bir anda Saun'a karşı duyduğu öfke geçiverdi.

Kapıdan geçti ve her zamanki uzun, lanet koridor... Burasını hiç sevmiyordu. Ne diye bu kadar uzun bir koridor yaparlar ki? Bir süre sonunda orayı geçti ve başka bir yere girdi. Oda yuvarlak şeklindeydi ve ortada bir basamaklı merdiven olup üst tarafında Strayınlıların bilgisayarları vardı. Ama Strayınlılar yoktu. "Bugün ne oluyor böyle, herkes ortadan kayboluyor?" Bilgisayarlardan bir tanesinin başına geçti ve baktı. Üstünde "Hata" yazıyordu.

 Üstünde "Hata" yazıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir mesaj vardı. Skyla koltuğa oturup gelenler kutusuna tıkladı.

Hemen odama gel.

Göderen:Demul

Tarih:24/06/2017

Saat:18.19

Saate baktı. 22.36. "Neyin peşindesin, Demul?"

Skyla hızla bir asansöre bindi ve Demul'un olduğu kata, 700'e çıktı. Asansör açıldı ve Skyla, Demul'un kapısını tıklattı. İçeriden ses gelmedi. "Demul? Benim, Skyla." Bir daha vurdu ve yine ses gelmedi. Kapıyı açtı. İçeride hiç kimse yoktu. "Herkes nerde?"

Masasına doğru ilerledi. Masanın üstünde belgeler vardı. Bir tanesini aldı ve okumaya başladı.

Büyük Mariposa,

Dünya ile iletişimizde çok önemli olan Saun, üzülerek söylüyorum ki görevinden bir neden yüzünden istifa etti. Yerine ise bu işi en iyi şekilde yapacağını düşündüğü kişiyi: beni seçti. Sizlere söz veriyorum ki bu iş konusunda çok dikkatli olup görevimi harika bir şekilde yerine getireceğim...

"Ne? Saun istifa etmiş olamaz!" Belgeyi sinirlendiği için yere atıp başka bir belgeyi alıp okumaya başladı.

Kayıplar Bürosu'na,

Şu zamanlarda Dünya'da görev alan büyük Squza'mız Skyla, ne yazık ki görev sırasında kayboldu ve onu bulamadık...

"Ne saçmalıyor bu adam?!" Sinirinden kağıdı sıktı ve kağıt kırıştı. "Bu kadar yeter!" diyerek Saun'un odasına gitti. Kat: 900.

Skyla hızlı ve sinirli bir şekilde Saun'un odasına hiç kapıyı çalmadan girdi ve o manzarayla karşılaştı.

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin