18. Bölüm

705 73 75
                                    

*Bu resmi neden oluyor bilmiyorum ama ben göremiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Bu resmi neden oluyor bilmiyorum ama ben göremiyorum. Sizin de göremediğinizi düşündüğüm için buraya da ekliyorum.*

Hiç durmadan koştular. Bill durmadan arkasına bakıyordu ama gelen yoktu. Kurtulduğunu umarak daha yavaş bir şekilde koşmaya başladı. Mabel'ın sinirleri bozulmuştu. Mabel'ın özel güçleri onların ne işine yarayacaktı ki? Peki ya Bill..?

Güneşin batmaya yakın Bill durdu. Mabel arkasından geliyordu ve ne olduğunu anlayamadı. 

"Bill? N' oldu? Neden durdun?" Biraz daha yaklaşınca anladı ki aşağısı uçurum ve aşağıda onlarca uzaylı gemisi var. Mabel ne diyeceğini bilemedi, dili tutuldu sanki. Bill arkasını döndü ve Mabel'a baktı.

"Hepsi benim yüzümden.. Üzgünüm Mabel." Sırtı uçuruma doğru olarak kendini yavaşça aşağı bıraktı.

---------------------

Dipper odasından çıktı ve dış kapıdan yeni çıkan Skyla'yı takip etmeye başladı. Skyla ormanın içine daldı. Dipper hala peşindeydi. Bu sefer kararlıydı. Onu takip ederek kendilerinden sakladıkları bir şey var mı öğrenecekti. Biraz daha gittikten sonra Skyla etrafına bakıp birilerinin olup olmadığını gözlemledi. Dipper büyük bir çalılığın içindeki oyuğa girmişti. Yaprakları Skyla'yı görecek şekilde sağa sola kaydırdı. 

Skyla eline telefona benzeyen bir iletişim aleti çıkardı. " Orda işler nasıl gidiyor?"

"Her şey yolunda. Bill teslim oldu. Mabel şu anda elimizde değil."

"Güzel. Bill'e yapacağınız şeyi biliyorsunuz. Mabel'ı da yakalar yakalamaz bütün gücünü alın."

"Elbette. Peki ya siz ne zaman gerçek halinize dönüceksiniz?"

"Burda her şey yolunda gittiği için şimdilik Dipper beni 14 yaşında uzaylı, tatlış bir kız sansın bakalım. Ama yakında oraya döneceğim, Dipper'dan yeteri kadar güç toplayınca."

Dipper'ın aklında sürekli olarak tekrar eden o söz "Dipper'dan güç toplayınca.."

"Sizin geleceğiniz anı sabırsızlıkla bekliyor olacağım, Squza"

"Ben de, Saun." Skyla iletişim aracını kapattı. Dipper neler duymuştu az önce. Skyla demek gerçekten de Skyla değildi. Şu anda ona karşı büyük bir nefret duyuyordu. Nasıl onu kandırabilmişti? Halbuki ona o kadar güzel bakıyordu ki, aşık gibi. Bir yandan ise gerçekte ne planladıklarını öğrendiği için çok sevinmişti. Dipper'ın sinirleri alt üst olmuştu. Gidip bunları Ford amcasına anlatması gerekiyordu.


Selam millet! Ben iki haftalığına Osmaniye'ye gidiyorum. Bu yüzden bölümler daha çabuk gelecek. Bundan sonraki bölümü de büyük bir ihtimalle ya gece ya da yarın gönderirim. 

Sizleri özleyeceğim :( <3

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin