"Sana ne oldu böyle, Skyla? Bill mi yaptı?" diye sordu Dipper. Gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde Skyla'ya sorduğu sorunun cevabını bekliyordu.
"Hayır." dedi Skyla. Gözlerini Dipper'dan çekti ve ona bakmamaya başladı.
"Ne yani seni şimdi Bill dönüştürmedi mi?" Skyla'nın gözlerinin baktığı yere baktı. Ona bakmasını ve her şeyi açıklamasını istiyordu.
"Bu benim gerçek halim, Dipper. Ben bir uzaylıyım."
Dipper ağzı hafiften açık bir şekilde etrafa bakıyordu. Rüzgar küfül küfül esiyordu. Güneşin batmasına çok az kalmıştı.
"Bunu.. Sana daha sonra söylemeyi düşünüyordum aslında. Şimdi söylemek zorundaydım çünkü Ford bizi öğrendi. Bütün yaz boyunca bunu sizden saklayamazdım. Ford sandığımızdan daha akıllı. O gücün bizim yaptığımızı buldu. Kolay kolay herkese böyle sırları açklamama izin yok."
"Peki Bill ile aranda ne var? Ford'un sizin o gücü yaptığınızı nerden öğrendi? Hâlâ burda mı yaşıyorsunuz? Bir dakika, o boyuttan geçtiğimiz sisli modern yer sizin-" sözünü kesti Skyla bir anda.
"Sana her şeyi anlatacağım, Dipper. Sakin ol. Mabel'ı gece kaçırdık ve onunla insanlarla konuştuğumuz "Seans Odası" adlı bir odada konuştuk. Bunu Mabel bir rüya zannetti tıpkı diğer kaçırdığımız insanlar gibi. Mabel ile konuştuk çünkü en son Bill ile konuşan oydu ve onu kaçırırsak bunun bir rüya olduğuna aranızdan en çok o kanardı. Bill ile aramızda geçmişte bir şeyler oldu. Bizim siz, insanlara göre oldukça gelişmiş bir teknolojimiz olduğu için bizimle iş birliği yapıp Dünya'yı ele geçirmek istiyordu. Ama biz kabul etmedik çünkü insanlar bizim kardeşimiz sayılır. Buraya savaş için gelmedik. Bunun üzerine bizimle bir daha muhattap olmadı. Dediğim gibi çok gelişmiş bir teknolojiye sahibiz bu yüzden Ford'un bizi bulduğunu öğrenebildik."
Dipper onu büyük bir dikkatle ve şaşkınlıkla dinliyordu.
"Bu arada hâlâ burda yaşamıyoruz çünkü gemimiz yaşanmayacak bir vaziyette. Gemimizin farklı yerlerinde kamerlaralar var. Geçenleri izliyoruz. Bizim de gezegenimiz var. Başka bir galakside. "Solucan Deliği" adlı bir yapı bulduk. Bu bir çeşit enerji. Bir delik. Bunun sayesinde evren bükülüyor. Yapısı çok farklı. Yukarılarda gemilerimiz var. Şimdilik orda yaşıyoruz."
"Sana soracağım daha o kadar soru var ki hangi birini ilk önce sormam gerektiğini bulmak çok zor."
Skyla gülümser. Eski haline geri döner. Dipper da kendine engel olamayıp ona gülümser. Sevdiği kişi bir uzaylı, ha?
"Peki Bill'i neden burda esir tutuyorsunuz?"
"O çok tehlikeli birisi. İnsanları şimdi de değiştim diye kandırmaya çalıştığını görüyoruz. Onu burda tutuyoruz çünkü-"
Dipper'ın telefonu çalar.
"Alo, Mabel. Demek sırrını çözdünüz. Evet, ben de öğrendim az önce. Skyla sayesinde. Tamam, geliyoruz."
"Sanırım diğerlerine de bunu anlatmam gerekiyor."
---------------------
"Uzaylılar neden Bill'i burda tutuyorlar, Ford amca?" diye sordu Mabel, Ford'un yanına gelerek. Ford ekranı büyük bilgisayarın önündeki sandalyeye oturmuş bir şeyler düşünüyordu.
"Bilmiyorum, Mabel. Keşke bilebilsem. Bill yüzünden koca bir kasabayı yok edecekler! Belki de onlarla anlaşmalıyız. Belki de onlarla anlaşma yapmalıyız. Evet! İşte bu! Onlarla anlaşma yapacağım!" Biraz duraksadıktan sonra yeniden devam etti. "Şimdi biraz detaylarını düşünelim." diyerek eline bir kalem alır ve defterine bir şeyler yazmaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...