FİNAL 🔯 33. Bölüm

644 55 28
                                    

*We Live For This Love*

Mabel bir anda yattığı yerden sıçrayarak uyandı. Nefes nefese kalmış, terlemişti. Olanları düşündü. Pacifica, Demul ile işbirliği yapıyor ve Dipper ışınlanıyor. Sonra olduğu yere baktı. Burayı daha önce görmemişti. Açık mavi olan oda oldukça geniş bir odaydı. Önündeki duvarda dört elementin simgeleri resmedilmişti. Saksıda olan uzunca bir sarmaşık tabloya kadar gelmiş ve bir kısmını sarmıştı. Bitkinin yanında ise deriden yapılma bir kanepe duruyordu. 

Kendi olduğu yere baktı. Bir yatakta doğrulmuştu ve yan tarafındaki komidinin üstünde tuhaf cisimli gri renkte bir gece lambası vardı. Ardından kulakları bir ses işitti. Kafasını aniden sola çevirdi. Bunu nasıl fark edememişti? Dışarıya açılan kocaman bir pencere hemen de yanı başındaydı. Biraz yaklaşıp ellerini pencerenin kenarlarına koyarak dışarıyı inceledi. Burası daha önce görmemiş olan bir Dünya'ydı. Gökyüzü pembe miydi, ne? Etraf sihirli gibi pırıl pırıl parlıyordu. Ağaçların şekli ne kadar tuhaf görünümlü olsa da harikaydılar. Rüyada olduğunu düşündü bir an. Hayallerini mi yaşıyordu acaba?

O esnada birden bire kapı açıldı ve kapının açılmasıyla içeri Saun ve Bill girdi. Saun'un elinde bir kaç belge vardı; ama Mabel daha Saun'u inceleyemeden gözü Bill'e takıldı ve kızardığını hissetti. Yüzünde buruk bir gülümseme meydana geldi. Saun bir sandalye alarak Mabel'ın önüne oturdu. Mabel da o sırada arkasına yaslandı. Bill gelerek Mabel'ın yatağına yanlamasına oturdu ve sarı gözleriyle ona bakmayı sürdürdü. Mabel içinden Lütfen bana o şekilde bakma, yoksa ölürüm diye iç geçirdi.

"Mabel Pines, halkımıza yapmış olduğunuz yardımlardan ötürü sizlere teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca Squza'mız Skyla sizler için bazı isteklerde bulundu. Bunları yerine getirmeniz dileğiyle..." diyerek elindeki bir belgeyi ona uzattı.

Mabel Pines için,

Mabel, biliyorsun ki iki hafta önce Esrarengiz Kasaba'da gülüp oynayan iki arkadaştık; ancak şimdi sana bunun gerçek olmadığını söylüyorum. Evet, belki arkadaşlığımız gerçek olabilir fakat yaşadıklarımız gerçek değildi. Ben Dünya'ya sizi, Dipper ve seni daha iyi araştırabilmek için gittim. Benim asıl yaşım 23 ve tahmin ettiğin gibi de Dünyalı değilim.

Demul ne yazık ki bazı, hatta çoğu şeye karışarak bütün planlarımızı suya düşürerek bize seni kötü olarak gösterdi. Onun amacı Mariposa'nın tacını ele geçirebilmekti. Bu taç bende. O da Zarta Plas U2 adlı bir gezegenin hapishanesinde.

Şu anda olduğun yer Talevya gezegeni. Burası en büyülü gezegenlerimizdendir. Burayı bize yardımlarından ötürü senin için özel olarak seçtim. Pegasuslar ve Unicornlar her yerde. Gökyüzü pembe, şelaleleri çikolata akıtan bu gezegende umarım eğlenirsin.

Bill'in güçlerini de geri verdik. Sana bir sorum olacak: burada yaşamaya ne dersin?

Unutma ki bu senin kararın, buna kimse karışamaz.

~SQUZA

Mabel bütün yazılı olan şeyleri bir seferde okumuştu. Ama tabii ki de aklına takılan bazı sorular vardı. "Saun bey, acaba soru sorabilir miyim?"

Saun gülümsedi. "Bu yüzden burdayım."

"Burada kalırsam Dipper'a ne olacak?"

Saun kafasını aşağı yavaşça indirdi ve biraz sessiz kaldı. "O ne yazık ki Dünya'da kalmak zorunda. Burayla ilgili hiç bir şey bilmiyor ve gezegenimiz adına hiçbir yardımda bulunmadığı için direkmen buraya gelip yaşaması olanak gibi durmuyor."

Bill bir anda araya girdi. "Eminim gelse bi' kaç milyon soru ile gelirdi."

Mabel hafiften sırıttı ve gülmemek için kendini tuttu. O esnada bir şey hatırladı. "Ama hani Dipper ışınlanarak buraya gelmişti? Hani Demul, Pacifica ile anlaşma yapıp Skyla'yı öldüreceklerdi?"

Saun ve Bill birbirlerine soru sorar gibi bi' anda bakıştılar ve Saun, Mabel'a geri döndü. "Rüya görmüş olmalısın, Demul hapishande. Pacifica ve Dipper ise hala Dünya'da."

Mabel bir anda dehşete düştü. O gördüğü şeyler rüya mıydı? Olanları tekrardan düşündü ve iç geçirdi. Kendinden nedensiz bir şekilde utanmıştı. "Peki ya burda kalırsam Dipper'a ne olacak? Onun bundan bir haberi olacak mı? O bensiz yaşayamaz ve benim kaybolduğumu öğrendiği zamandan beri eminim her türlü yöntemi deneyerek beni arıyordur. O durmaz ve bütün hayatı boyunca beni arar."

Saun ona hayretle baktı. Ne diyeceğini bulamıyordu. Bill yine araya girdi. "Hani onun da gücü vardı?" Saun irkildi ve aklına bir fikir gelmiş gibi heyecanlandı. Çünkü gerçekten de gelmişti.

"Evet, bu doğru! Onu da buraya getirebiliriz."

Mabel çene kaslarına engel olamayarak dişleri çıkacak şekilde gülümsedi ve ellerini yumruk şeklinde sıktı.

"Ben de burda kalabilirim. Yani, istersen tabii." diyerek elini saçına götürdü Bill. Gözlerini kaydırdı.

Mabel az kalsın mutluluktan ağlayacaktı. İçi içine sığmıyordu. Çünkü onu ne beklediğini çok iyi biliyordu.


Evet, kitabın sonuna geldik dostlar! Burada sizinle olmak çok güzeldi. 

Mabel'ımız sonunda hayallerine kovuştu. Sihirli bir gezegene, özel güçlere ve Bill'e kavuştu. Dipper da orda olacak. *bi kaç milyon soru ile*. Geberesice Demul'dan da kurtuldu. Başka ne isteyebilir ki?

Dipper'ın sonradan başına gelenleri anlamanız için kapanışta biraz ondan bahsedeceğim. Bundan sonraki bölümde olacak. *hani çizgifilm bittikten sonra yazıların üstünde kısa bir video olur ya onun gibi hxshshx*

Yorumlarını ve beğenilerini eksik etmeyerek bana en çok yardımda bulunanlar:

shipperkitty_x

Mabel-Pines23

MabelPines50

vampirbella123

SelinAksoy539

mabel-piness123

NehirArsoy

benekliyazar


Belki ikinci kitapta tekrar görüşürüz <3

Şarkıyı dinlemeyi unutmayın ama hbxsh Kapağımızdaki sözü bu şarkıdan aldım. "We Live For This Love" *bağımlılık yaptı*

bedende_ruh_yokken

Bunu ilk gördüğünde "N' oluyor? Benim burda ne işim var diceksin. Ama cevabını ben de bilmiyorum hxshjxs 











Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin