Gönderdiğim saate gel: 04.55 A.M. Bazen gerçekten müthiş olabiliyorum. *Çılgın yazar*
Boyuttan geçtikten sonra Mabel kendini adeta bambaşka bir yerde buldu. Dünya gibi ama değil. Her yer çok güzeldi. Gökyüzü gün batımı gibi turuncuydu ama açık turuncu. Ağaçlar uzundu ve ağaçların arasına beyaz renkte yapılar yapılmıştı. Bu zamanınki yapılara benzemiyordu bunlar. Eski çağlardan kalma gibiydiler ve uzaktan bir tanesi şatoya benziyordu. Herkes Aang'in giydiği kıyafetlere benzer şeyler giymişdi.
"Vay canına! Burası harika!" dedi Mabel ellerini yanaklarına getirerek.
"Seveceğini biliyordum." dedi Aang gülümseyerek. "Şimdi benimle gel. Sana anlatmam gereken bazı önemli şeyler var."
Aang ile şatoya benzer yapının yanına kadar geldiler ve içeri girdiler. İçerisi çoğunlukla soğuk renklerden eşyalara sahipti. Duvar, yer ve tavan açık griydi. Kapısı tavana kadar olan kapıyı Aang boynundaki kolyesinde duran yuvarlak bir cisme benzeyen anahtarla açtı.
İçerisi karanlık ve tozluydu. Aang karanlığın içinden yürüdü ve duvardaki oyuğun üstünde duran örtüyü çekti. Şimdi biraz daha iyi görünüyordu içerisi. Oda neredeyse baştan aşağıya tablolarla doluydu ve odanın ortasında büyükçe bir masa olup üstünde ise toplu halde kağıtlar vardı.
Mabel'ın gözleri duvarda duran bir tabloya takıldı. "Bu kızı sanki bir yerden hatırlıyorum."
Aang, Mabel'ın yanına geldi. "Evet, onu tanıdığını sanman normal çünkü o da senin gibi iyileştirebilme gücüne sahip biriydi. Adı Katara. Ayrı zamanda su da bükebiliyor."
"Bir dakika o hem iyileştirebilme hem de su bükme gücüne mi sahip? O zaman benim de sahip olmam gerek?"
"Evet, sahipsin." diyerek Mabel'a baktı ve gülümsedi.
"Peki ama neden daha önce bunu keşfedemedim? Bütün olaylar bu yıl oldu." Mabel'ın gözleri tablodaki Katara'ya takılmıştı.
"Eğer özel olarak seçilmişlerdensen bunu 14 yaşından küçükken kontrol edemiyorsun. Çünkü daha önceki kararların ve zevklerin değişiyor. Sence de öyle oldu, değil mi Mabel?"
Mabel kafasını eğdi ve onaylar biçimde kafasını salladı.
"14 yaşında yavaş yavaş gücünü kontrol etmeyi öğreniyorsun ve 20 yaşından sonra ise Squza oluyorsun. Sana bu konuda yardımcı olacak kişi ben değilim. Her bir element bükücünün ayrı bir öğretmene ihtiyacı vardır. Sana bu konuda yardım etmek isterdim ama elementlerimiz eşleşmiyor."
Mabel'ın onca olandan sonra kafası allak bullak olmuştu. Kendisi özel olarak seçilmiş biriydi. "Peki ama nasıl hem suyu bükme hem de iyileştirebilme gücü bir arada oluyor?"
"Şuradaki resme bak." diyerek bir tablonun önünde durdu. "Doğada insanların ve diğerlerinin kontrol edebildiği dört çeşit element vardır. Bunlar: su, toprak, ateş ve havadır. Bazı öyle özel kişiler oluyor ki elektriği bile kontrol edrbiliyor. Bunun yanında daha neler neler... Sadece temeli bunlar. Unutma ki doğada sadece dört element yok. Birden fazla olduğu için de bunlar temel elementlerle birleşerek başka güçler ortaya çıkarıyor." Aang tabloya baktı ve konuşmaya devam etti. "Her bir elementin kendine has bir görevi ve özel gücü vardır. Su "Hayat ve sağlık" elementidir. Özel gücü iyileştirebilmedir. Toprak "Sertlik ve gücün" temsilidir. Özel gücü metali de bükebilmektir. Ateş "Hırs ve liderlik" elementidir. Özel gücü elektiriği de bükebilmektir. Ama elektirik sadece sinirlendiği zaman kendini gösterir. Hava ise "Bağımsızlık ve değişkenlik" dir. Hava aslında diğer üç elementin de içinde bulunduğundan dolayı onları da kontrol edebilir. Ama tabii bunun da bir sınırı ve ölçüsü var."
Mabel biraz duraksadı. "Sanırım dediklerinizi anladım." Mabel şu anda kendisinin fazla akıllı olduğundan bomba gibi patlayacağını düşündü.
Aang gülümsedi. "Buna sevindim. Bu arada benim adım Aang ve bir hava bükücü olarak keşişim."
"Aaa, evet; biliyorum. Uzaylılar senin hakkında konuşurlarken duymuştum." Aang'e baktı.
"Aa.. Öyle mi?" dedi dişleri ortaya çıkacak şekilde gülerek. "Yorulmuş olmalısın, biraz dinlen. Sana devamını moladan sonra anlatırım." diyerek kapının orda bekleyen bir hizmetliye biraz meyve getirmesini istedi.
Heey, nasıl gidiyor dostlar? Bu bölüm sayesinde biraz daha neler olup bitiyor anlamaya başladık. Sıkıcı olmuşsa kusura bakmayın, lütfen.
Ayrıca sizin için hangi elementin size göre olduğunu anlayabilmeniz için bir test hazırladım. Bundan sonraki bölümde :D Ama merak etmeyin bölümü yayımladım! :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...