10. Bölüm

1.2K 106 147
                                    

Mabel biraz şaşırır çünkü rüyasında gördüğü yere gelebileceğini hiç düşünmemişti. Ayrıca rüyasında gördüğü yere geldiğine göre o bir rüya değildi.

Her şey gitgide tuhaflaşmaya başlamıştı. Bunu Dipper'a söyleme gereksinimi duydu ki o sırada rüyasında gördüğü kişi geldi.

Yüzü görünmüyordu.

"Tekrardan hoş geldin, Mabel."

Dipper, Mabel'a ağzı açık bir şekilde bakar. Ardından yine ona bakar. "Sen kimsin?"

Adam güler. Sesi çok hoştur.

"Bunu ne yazık ki şu anda öğrenemezsiniz."

"Neden? Biz sana ne yaptık?" der Dipper.

"Hiç bir şey, bana hiçbir şey yapmadınız. Sadece sizin aradığımız kişilerle bir alakanız olup olmadığını öğrenmek istiyoruz."

"Aradığınız kişiler mi? Her neyse, neden Bill'i burda tutuyorsunuz? Ayrıca Bill yüzünden bütün bir kasabayı yok etmek çok mu hoşunuza gidiyor? Orda birçok kişi yaşıyor, onları öldüremezsiniz." diye çıkır Dipper.

"Merak etme, Dipper, onlar güvende olacak." Biraz duraksar. "Tabii bazı şeyleri o gün gelmeden önce yaparasanız."

"Sen neyden bahsediyorsun?" Mabel'a bakar. Mabel ona suçlu biriymiş gibi bakar. "Yeter artık! Bize kim olduğunu göster!" diye bağırır Dipper.

"Kızın yanındaki çocuk olay yaratmaya çalışıyor." Başka birisiyle konuşuyor gibidir. "Bundan etkilendim." Elini boynuna götürür. "Onu da araştırın."

Dipper endişeli gözlerle Mabel'a bakar.

"Mabel onlar neyden bahsediyor?"

"Ben.. Bunu sana daha önceden anlatmalıydım." Parmaklarıyla uğraşır.

"Kız kardeşin bizimle bir seansa girdi. Onunla biraz sohbet ettik. Oldukça hoş biri doğrusu."

Dipper onun bu konuşmasına sinirlenir.

Yüzünü göstermeyen kişi arkasını döner ve adım atmadan önce söze başlar.

"Şu anda burda olmanız bile büyük şans. " Diğerlerine seslenir. "Onların buraya nasıl geldiğini öğrenin."

Hızla odadan çıkar ve kapıyı kilitler. Her yer beyaz ışıkla kaplanır.

Yattıkları yerden kalkarlar. Öylece odanın ortasında yatıyorlardır.

Kendi odalarındadır. Yavaş yavaş doğrulurlar. Kafaları ağrıyordur. Sanki bir yere çarpmış gibi.

"Bize n' oldu böyle?" dedi Mabel. "Onlar kimdi öyle?"

"Bence asıl
bu soruyu sana sormamız gerekiyor, değil mi Mabel?"

Mabel yine suçluymuş gibi bakar ona.

Aşağıdan bir ses gelir.

"Buldum! O gücün kaynağını buldum!"

Mabel ve Dipper birbirlerine bakarlar ve hızlıca ayağa kalkıp odadan çıkarlar.

Aşağı indiklerinde Ford bağırıyordur. Elinde dizüstü bilgisayarı vardır. Stan ise yanındadır.

"En sonunda o mekanizmanın ne olduğunu buldum!"

"Ford amca, o gücün nerden geldiğini buldun mu?" diye sorar Dipper heyecanla.

"Sayılır. Şu anda onun nasıl bir mekanizmadan oluştuğunu öğrendim." Dizüstü bilgisayarını onlara doğru çevirir. "Bu şey gökyüzünden geliyor. Bir çeşit kırılmayan, esnek cam gibi. Ama sadece Bill'i etkiliyor. Tek kişili koruma kalkanını hâlâ ne yazık ki gerçekleştiremedim. Özellikle de dışarıdan kontrol edilenleri."

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin