13. Bölüm

882 88 63
                                    

Dipper'ın kafası çok karışıktı. Pacifica'ya Skyla'dan bahsetse belki onunla takılmak istemezdi.

Bu yaz buraya geldiklerinden beri Mabel, Pacifica'ya ayarlamaya çalışmıştı ama Dipper buna pek de olumlu bakmıyordu. Dipper onunla ilgili tek "O iyi bir kız" yorumunu yapabilmişti. Eğer birinden hoşlanacaksa bu zorla değil kendi kendine olması gerekiyordu. Ayrıca aralarında benzerliklerin de olması...

Skyla kendine çok benziyordu. Her konuda. Bir uzaylı olsa bile.

Onunla bir hafta geçirmişlerdi ve ondan hoşlanıyordu. En önemlisi de o da ondan...

"Ahh, şimdi ne yapacağım ben?" diye kaygılı bir şekilde kendine sordu. Etrafta hızlı hızlı dolaşmaya başladı.

Arkada Stan belirdi. "Orda ne yapıyorsun sen?," diyerek Dipper'ın yanına gelerek devam etti. "Sana çöpü atman gerektiğini söylemiştim."

Dipper çöpü atmayı unutmuştu ve hâlâ çöp poşeti omzundaydı. Şaşkınlıkla yan tarafına baktı. Çöp kovası ordaydı.

"Aaa, evet Stan amca. Bende tam atıyordum." Çöpü attı.

"Güzel, şimdi gitmem gerek. Bana anlatacağın önemli bir şey var mı?"

Dipper donup kaldı. Sanki Stan onun aklını okumuştu. Hafiften terlediğini hissetti. "Aaa, hayır. Yok, Stan amca."

"Güzel. Şimdi gidip Ford'a işlerin nasıl gittiğini soracağım. Kafasını şu dev ekranlı icatın önünden ayırmıyor ve iki de bir not alıyor. Onun için endi- Aman neyse! Yakında iyileşir!" Stan klübeye doğru gitmeye başladı. Bu aralar tuhaf davranıyordu. Dipper biraz arkasından baktıktan sonra çöpü attı.

--------------------

Kapı tıkladı.

"İçeri gelebilir miyim?"

"Evet!"

İçeri Bill geldi. Kıyafetlerini değiştirmişti ve oldukça yakışıklı görünüyordu. Mabel bir ara donup kaldı.

"Yeni kıyafetlerim nasıl?"

Mabel gülümsedi. "Harika görünüyorsun!"

Bill ona yaklaştı. Elini ona doğru uzattı. "Benimle gel."

Mabel, Bill'in elinden tuttu. Bill onu ayağa kaldırdı. El ele, birbirlerine bakarak odadan çıktılar.

---------------------

"Tamam, sonunda şu çöp işi de bittiğine göre artık gidip buluşmama hazırlansam iyi olur." Derin bir nefes aldı.

---------------------

"Ford, artık bitmedi mi? Gerçekten! Bıktım bu ürkütücü yerden."

"Hayır, Stanley."

"Ama neden? Bütün gününü bu yerde harcıyorsun."

Ford ona cevap vermedi. Olanlardan sonra Mabel'ı bulabilmek için her şeyi yapmıştı ama ne yazık ki bütün yaptıkları başarısızlıkla sonuçlanmıştı.

"Ahh, artık gözlerim ağrıyor. Mabel'ı bulamadım!" Gözlerini ovuşturdu.

Stan ona yaklaşırken "Şu bahsettiğiniz uzaylılar Mabel'ın kaçırmış olmasın?"

Ford ekrandan başını çekip yanına doğru gelen Stan'e baktı. "Bunu nasıl daha önce düşünemedim? Haha! Stan, sen bir dâhisin!" dedi heyecanla. Ardından yeniden ekrana başını çevirdi.

Stan gözlerini devirdi. "Bir dâhiyim ama seni şu ekranın önünden ayırmayı başaramıyorum."

"Şimdi bir bakalım uzaylıcıklar neredeymiş!"

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin