2. Bölüm

2.3K 180 294
                                    

Skyla'nın gözü, kendini tanıtan kızın yanındaki çocukta kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Skyla'nın gözü, kendini tanıtan kızın yanındaki çocukta kalmıştı.

"Bize kendini tanıtmayacak mısın?" dedi kız yeniden gülümseyerek.

"Aaa, evet. Bunun için üzgünüm. Adım Skyla. Buraya May halamla vakit geçirmek için geldim." Aslında daha konuşacaktı ama Mabel birden bire atıldı.

"Harrrika bir seçim yapmışsın! Burası çok güzel bir kasabadır. Her şeyi vardır."

"Evet, gerçekten her şeyi var." dedi yanındaki çocuk. Skyla onu incelemekten çocuğun adını unutmuştu.

"Şey, üzgünüm ama senin adın neydi?" diye sordu Skyla.

"Dipper. Dipper Pines." Skyla hâlâ ona karşı donuk bir şekilde bakıyordu.

Arkadan May bağırır. "Skyla! Gelenler kimmiş?!"

"Mabel ve Dipper. Buraya bizi ziyaret etmek için gelmişler."

"Tamam! Gelsinler!" dedi tekrardan bağırarak May.

"Peki, buyrun." dedi Skyla.

Mabel ve Dipper içeri girdiler. Dipper içeri girerken Skyla'yla göz göze geldiler. Dipper çok keskin bir bakış attı. Skyla, Dipper'ın bu bakışlarını tuhaf bulmuştu. Neden ona onu dövecekmiş gibi bakıyordu. Belki de o yanlış anlamıştı çünkü daha önce ona bu şekilde bakan olmamıştı.

İçeri girdiler. May mutfakta Skyla için yemek yapıyordu.

"Siz mi geldiniz çocuklar? Güzel, bende sizin için yemek yapıyordum. Durmayın, oturun." dedi gülümseyerek.

"Teşekkürler May hala!" dedi Mabel gülerek. Mutlu olduğu çok belliydi.

Skyla içinden "May hala mı? "

Mabel ve Dipper yan yana oturdular.

Dipper ise kafasını hafif bir şekilde yere eğmiş -şapkası yüzünden yüzü görülmeyecek bir şekilde - ona bakıyordu ve keskin bakışlarını koruyordu. Skyla hâlâ bir anlam çıkaramadı.

May önlerine birer hamburger koydu.

"El yapımılar. Bunları bitirdikten sonra da yine el yapımı olan keklerimden var. Kim daha önce bitirirse ona daha fazla vereceğim. " dedi May. İddialı gibi görünüyordu.

"Demek bir yarış ha?" dedi Mabel. "Ve ödül ise senin o nefis keklerin! Yemeye ne zaman başlıyoruz? Geriye doğru saymaya başlayayım mı? "

"Ben yarış falan yapmayacağım. Belki sen ve," Skyla'ya yine keskin bir şekilde bakarak "Skyla yapabilir."

Nedense Dipper'ın "Skyla" deyişi Skyla'nın içini ürpertmişti.

"Oturmuyor musun, Skyla?" dedi May, Skyla'ya gözüyle "Masaya Otur" anlamında hareket yaparak.

Masada üç tane sandalye vardı. İkisine yan yana Mabel ve Dipper oturmuştu zaten, geriye kaldı bir sandalye. O da Dipper'ın karşısındaydı. Skyla yutkunarak sandalyeye oturdu ve May onun da önüne hamburger koydu.

Skyla karşısında oturan Dipper'a baktı. Dipper hâlâ ona bakıyordu.

Skyla "Aaa, lanet olmasın." dedi içinden.

Dipper sanki içinden dediği şeyi duymuş gibi sırıttı ve hamburgerini ona bakarak yemeye başladı.

Skyla artık iyice merak etmeye başlamıştı. Neden ona bu şekilde bakıyordu? Acaba bir şey mi yapmıştı ona? Yapmış olabileceğini sanmıyordu çünkü daha yeni tanışmıştılar.

"Hadi ama! Hiç kimse benimle yarış yapmayacak mı?" dedi Mabel elindeki hamburgeri yerken.

"Hayır, sanmıyorum." dedi Skyla.

"Amaan! Sen de ikiz kardeşim gibi sıkıcısın haa!" dedi Mabel.

Skyla, Dipper'a baktı. Dipper hâlâ ona bakıyordu ve hâlâ. "Nesi var bu çocuğun?" diye düşünmeye başladı en sonunda Skyla. "Acaba şizofreni olup etrafta uçan yazı falan mı görüyor?"

Sonra Skyla acaba düşündüklerinin gerçek olup olmadığını kontrol etmek için etrafa bakınmaya başladı.

Bir kaç dakika içinde herkesin işini bırakmış onu izlediğini fark etti. Gerçekten yerin dibine geçmişti. Çünkü bakarken eliyle de tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu. İşte şimdi onun şizofreni olduğunu düşündüklerinden hiç şüphesi yoktu.

O sırada Mabel sandalyesinde duramadı ve ayağa kalktı. Ağazını temizledi. Tam konuşmaya başlayacaktı ki Dipper sözünü kesti.

"Sence de pek uygun zaman olmadı, değil mi Mabelcım?"

Mabel sandalyesine oturdu.

"Ama ben sadece hep birlikte bizim eve gidelim mi diyecektim. Hem de etrafı dolaşmış olur Skyla. Etrafı falan tanıtalım diye." dedi Mabel sessiz bir şekilde.

Dipper bozulmuştu. Anlaşılan Skyla'nın "Yerin Dibine Geçme Olayı" herkese bulaşmıştı.

"Aaa, peki. Ben de zaten hamburgerimi bitirmiştim." dedi Dipper ve ardından da ayağa kalktı.

İkisi de kapıya doğru yöneldi.

"Gelmiyor musun?" diye sordu Mabel, Skyla'ya bakarak.

"Aaa, evet. Geliyorum. Bu aralar bende dalgınlık var. Kusura bakmayın."

Diğerlerinin yanına gitti ve kapıdan çıktılar. O sırada Mabel içeri koşarak girer ve May'in yaptığı keklerin çoğunu kazağına koyarak diğerlerinin yanına koşar.

Dipper ve Skyla yalnız kalmışlardı. Her ne kadar bu süre 10 saniye olsa bile. Skyla yeniden Dipper'ın ona bakmaması dileğiyle ona bakar. Ve evet, yine bakıyor. O sırada Dipper ona gülümser. Skyla ne yapacağını bilemez.

O sırada müthiş bir hızla gelen Mabel, Dipper'a çarpar ve Dipper da Skyla'nın üstüne düşer.

Bu bölümler biraz aşk falan olsun diye böyle yazdım. Aşksız olur mu hiç? Bundan sonraki bölümde olacak şeylerin özeti;

Mabel ve Dipper Esrarengiz Kasaba'dan bahsedecekler ve bazı kişilerle tanışacaklar. Ayrıca çizgifilm de devamı gelmemiş bazı yerlere yanıt vermiş olacağım.

Bundan sonraki bölüm daha uzun olacak. Şu ankini biri için şuanda yazdım. O kendini biliyor ^^

Ayrıca şunu da söylemek istiyorum ilk önce Skyla'ya biraz zaman verin de bir kasabayı tanısın biraz. Daha iki kişiyi tanıyor ve durmadan gözünü dikmiş biri onun üstüne düştü.

"Eğer aksiyonlu yerler çabuk gelsin! " diyenlersenseniz tanışma anını ve buna benzer yerleri kısa keseceğim.

Şimdiden teşekkürler ❤

Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin