Mabel şimdi neler olacağını az çok tahmin edebiliyordu. Bill onu öpecekti. Ama bunun için daha çok erkendi. Her şey çok çabuk olmuştu.
Bill ona gittikçe yaklaştı ve artık aralarında sadece burun farkı vardı. Bill gözlerini Mabel'ın dudaklarına odakladı. Mabel ise her şeyin şokluğunda ne yapacağını bilemez haldeydi. Bir şeytan ona âşık mı olmuştu?
Bill kafasını biraz daha ileri getirdi ve artık dudakları birbirine değmişti. Mabel'ın heyecan ve şaşkınlıktan elleri terlemişti. Şu anda gerçekten ne yapacağı hakkında hiç bir fikri yoktu.
Bill ellerini Mabel'ın çenesine götürdü ve Mabel'ın yüzünü kendine çekti.
Öpücük en sonunda bitmişti. Bill ona çok yakındı ve gözlerini hafiften kısarak ona bakıyordu. Gözleri alevlenmiş gibiydi.
Mabel daha fazla dayanamadı ve bayıldı.
---------------------
"Hep Dipper!" diyerek kapıyı tıklattı Skyla. Dipper kız kardeşinin ortadan kaybolması sonucunda odasına kapatmıştı kendini. "Benim, Skyla."
Her şey gerçekten çok çabuk olmuştu. Wendy'den artık hoşlanmıyordu ya da öyle sanıyordu ama bunun bir önemi yok. Çünkü bir tarafı da Skyla'yı seviyor.
Aralarında çok benzerlikler vardı. İkisi de kitap okumayı ve yazmayı seviyor, maceraya asla hayır diyemiyor, olay yerinin dedektifi oluyor ve şapka takmayı seviyordurlar. Ayrıca Skyla oldukça atletik ve güçlüydü. Bazen çok çabuk sinirlendiğini fark etmişti Dipper. Ama yine de onu seviyordu. Bir uzaylı olsa bile.
"Aaa, içeri girebilir miyim? Küs değiliz, öyle değil mi?"
"Gel." diyebildi en sonunda.
Skyla kapıyı açarak içeri gülümseyerek ve Dipper gibi yürüyerek girdi. Üstünde kırmızı bir t-shirt üstünde mavi, kolları olmayan bir ceket ve bir şapka.
"Onlar benim kıyafetlerim mi?"
"Hayır, sadece aynıları. Bulmak zor olmadı."
Dipper bunun üzerine biraz gülümsedi. Dünden beri hiç kimse Dipper'ın güldüğünü, gülümsediğini görmedi.
"Seni gülerken görmek ne güzel." Dipper'ın yanına oturdu. Dipper yatağın üzerinde oturuyordu. "Sana belki yardım edebilirim. Bildiğin üzere teknolojimiz çok gelişmiş durumda."
Dünden olan biteni Ford'a da anlatmıştı. Ford ardından yeniden not almaya başladı. Skyla oldukça endişeliydi. Daha önce hiç bir insana onun uzaylı olduğunu ve bazı şeyler hakkında bilgi vermemişti. Halası hariç. Ailesinden sadece o uzaylıydı.
"Bunu gerçekten yapar mısın?" diye sordu Dipper ona umut dolu bir bakış atarak. Kardeşini bulmak istiyordu. Bazen onun hayatındaki en önemli kişi olduğunu düşünürdü. "Bunu nasıl yapacaksınız?"
"Sen bana bırak."
"Ona zarar gelmez, değil mi?"
"Elbette. Mabel'a zarar vermek gibi bir amacım olmadığına eminim," diyerek güldü.
"Boyutla alakalı bir şey mi?"
"İlk önce konumunu bulmamız gerekiyor. Nerde olduğuna bağlı."
Dipper ellerine baktı. "Beni onlarla tanıştırır mısın?
"Aaa, pekâla. İstersen Ford da gelebilir."
"Tamam!" diyerek yataktan bir anda hopladı Dipper. Heyecanlı görünüyordu. Koşarak aşağı indi.
---------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası Geçit ✡ Esrarengiz Kasaba
FantasyTAMAMLANDI, düzenleniyor. "We Live For This Love" ~~MaBill~~ Hiç düşünemeyeceğiniz sırlar ve gizemler ama hayır, bunlar Esrarengiz Kasaba'nın gizemleri değil. İkizlerin... Daha önce öğrenmedikleri yetenekleri yüzünden bu sorun ile baş edememeleri, D...