15.06.2016
Günlük rutin şeylerden sıkılmak yerine o yaptığın şeyleri daha eğlenceli hale sok. Hayata sürekli karamsar bakmak yerine, mutlu olmanın yollarına bak. Karamsar olmak, umut ışığını söndürür.. İçini kokutur, o koku çevrene yayılır. Sadece kendine değil etrafına da zarar vermiş olursun.
Kalbinde ki mutluluk çiçeğini sula. Küçük şeylerden mutlu ol. Unutma, saadeti yapan küçük şeylerdir. Sevdiklerin yanında, sağlıklı isen "daha fazla..daha fazla" isteklere girme. En önemlisi yeni bir güne gözlerini açabiliyorsan mutlu olmak için çok sebeplerin var demektir.
Gökyüzünün sonsuzluğunda dalıp git. Her şey çok güzel, daha da güzel olacak diye düşün.
İnsanlardan bir şey bekleme. Unutma; seni insanlar değil, beklentilerin üzer. Kimse beklentilerini karşılamak zorunda değil. Beklentilerini sıfıra indirdiğin de bak nasıl mutlu oluyorsun.
Sürekli geçmişte ki hatalarına takılıp kalma. Geçmişe dönük yaşarsan ileriyi göremezsin. Başkalarına göre seçim yapma. Başkalarının mutluluğunu yaşarsın. O senin gerçek mutluluğun değil..
Sürekli iyilik yapmaya programla kendini. Kibrini sil, at ve herkese iyilik yap. Sana kötü davransalar bile. Hiçbir şey kaybetmezsin. Böylelikle insan olursun. Günümüzün en büyük sorunu, insan olmayı unuttuk dostum.
Kuşları selamlamanın verdiği mutluluğu bilir misin? Denemelisin.. Bir sabah çık yatağından "güüünaaaydın kuşlar" diye seslen. Etraftan deli olduğunu düşünecekler. Düşünsünler.. Deli olmak güzeldir. Sevgiyi hisset, kuşların uçuşunu hisset.. Mutlu hissettirir.
Tanımasan da insanlara selam ver, küçük bir çocuğun başını okşa, aç kalmış bir hayvanı doyur, doğa gezisi yap. Bunlar küçük şeylermiş gibi gelebilir ama ruhuna ve bedenine inanılmaz huzur getirecek.
Her insan kalbinin rengini saçar etrafına. Bütün renkleri taşı üzerinde. Ruhun fesleğen koksun ve o kokuyu çevrene yay. Her şeyi, herkesi sev. Ama önceliğin Allah olsun. Sonra mutluluk kapıları sonuna kadar sana açılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01.01
Fiksi UmumYazmak, şükrü ifade etmektir. Kelimelerin büyüsüne inanarak bende yazmaya başladım. Kalbe dokunmak, içi titretmek, yüreklendirebilmek adına yazıyorum.