Güçlü Kadınlar

37 4 0
                                    

   Ben kadınım ve varlığımı sürdürmem için bir başkasına ihtiyacım yoktur.
                

Güçlü kadınlar vardır. Bir erkeğe ihtiyaç duymayan.. Kendi işlerini kendileri halleden, kendi paralarını kendileri kazanan, evdeki tamir-tadilat işlerini kendileri onaran kısaca kendi ayakları üzerinde duran güçlü kadınlar vardır. Özgürlüğü seven, dik duran kadınlar..
Erkekler güçlü kadınları sevmez. Eşitliği istemezler. Üstün olduklarını hissetmek, kontrolün kendilerinde olmasını isterler. Kadınların onlara muhtaç olduğunu bilmek isterler. Eğitilmiş köpek gibi kullanmak isterler. Güçlü kadınlara bunu yapamazlar..
Erkekler güçlü kadınları sevmezler çünkü onlar mızmızlanmaz, üzülseler kendilerini bir başka kollara atmazlar. Erkeklerin uydurdukları içi boş süslü laflara inanmaları zordur. Körü körüne bağlanmazlar. Terkedilseler bile sesleri çıkmaz..Yol vermeyi iyi bilirler. Canları acısa da kimseye belli etmezler.
Akıllı bir kadın ile ilişki yürütmek zordur. Duygularından ziyade mantığı ile hareket ederler. (Duyguları ile hareket eden kadın yanlışa biraz daha yakındır.)
Bu yüzden güçlü kadınlar sevilmez. Yine de dert etmezler kendilerine. Tek kişilik kocaman bir dünya barındırırlar kalplerinde..
Güçlü kadın olmak zordur. Her yerde eleştirilirler. Güler yüzünün ardında birşeyler ararlar. Attıkları her adımda dikkat çekerler.
Hep yalnızdır..
Aslında yalnız olmayı tercih eden değil, yalnız bırakılmış kadınlardır.
Erkekler güçlü kadınlardan korkarlar.. Ve bu yüzden daima istenmeyen kadın olurlar.

      Ben kadınım. Ve senin istediğin gibi değil, kendi istediğim gibi kadınım.

01.01Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin