Dünya'ya bir bilet aldık. Uzun ve zorlu bir yolculuğa çıktık.
Her insana çizilen bir yol vardır ve o yolda ilerliyoruz. Bu yolun zorluğu, kolaylığı bizim gayretimize göredir. Yollar her zaman düz olmayacak. Yokuşu da göreceğiz, virajı da.. Zaman zaman kaza da yapacağız, yarı yolda da kalacağız. Ama bir şekilde o yolda ilerlemek zorundayız.İnsan daima yolcudur.
Daha önce böyle bir yolculuğa çıkmadık. Yolların nasıl olduğunu bilmiyoruz. Ve bu yolda yalnızız..
Yolculuk en çok içimizdedir. Yolculuk kavuşmak içindir..
Yüreğin her bir sokağında ayrı umutlar, sevinçler, hüzünler vardır. Ve yüreğin sokağında bazen erişilmesi imkansız, bazen en ulaşılabilir, bazen de aklın en ücra köşesinden geçeriz.
Yol boyunca bizi bekleyen şeylerin hayalini kurarız.
Bu yolda kimi zaman tarlanın ortasında tek başına duran ağaç kadar yalnız, Kimi zaman da bir şehir kalabalığını hissederiz yüreğimizde..
Bazı zamanlar yoruluruz. Bir başkalarının kalbinde sefere devam ederiz. Ait olmak isteriz bir yerlere. Başka bir kalbi yuva yapmak isteriz ama sadece dinlenmek için o kalbe girmişizdir.
Aynı yolda olduğumuzu düşünürüz. Halbuki herkes kendi yolundadır. Birlikte olsak bile ayrı yollarda ilerliyoruz. Öyle ya, uzunca bir yolculuktayız. Yanımıza sürekli yolcu binecek ve sadece ineceği durağa gelinceye kadar bize eşlik edecek.İnsan daima yolcudur. Daima izleyicidir.
Geri dönüşü olmayan bu yolda aklımız hep keşkelerde ve yaşanmışlıklar da kalacak.
...
Çıktığınız bu yolda yalnız ilerliyorsunuz ve şoför sizsiniz. Kimse seferinden geri dönmüyor. Ona göre ilerleyin. Hayatınıza giren insanlar sadece yolcudur ve yol ayrımında vedalaşacaksınız..
Yolculuğun aslında bir sınav olduğunu unutmayın ve size çizilen yoldan sapmamaya gayret edin. Yolculuk boyunca başınıza ne gelirse gelsin inatla ve sabırla devam edin. Son durakta sizi çok güzel şeyler bekliyor olacak. İnanın..İyi yolculuklar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01.01
General FictionYazmak, şükrü ifade etmektir. Kelimelerin büyüsüne inanarak bende yazmaya başladım. Kalbe dokunmak, içi titretmek, yüreklendirebilmek adına yazıyorum.