Başına iyi ya da kötü ne gelirse gelsin anlatamayan insanlar var. Duygularını dışarıya yansıtmadığın da duygusuz damgası yiyorsun. Ama kimse içinde yanan ateşi görmüyor.
Duygularını paylaşabilen insanlar ne kadar şanslı. Sevinse sevindiğini, üzülse üzüldüğünü, kırılsa kırıldığını söyleyebilen insanlar gerçekten çok şanslı. Şunu asla unutmayın, yüzü daima gülen insanların kalbi buruktur belli etmezler. Böyle insanları acımadan kırarlar ve bundan zerre kadar pişmanlık duymazlar.
Ağaca tutunmuş tek daldım, acımadan kırdılar.
Birisi giriyor hayatınıza sevgili, arkadaş, dost adını siz koyun.. Samimisiniz, sohbetiniz bol. Dertleri var, sorunlarına çözüm aramak ve onu mutlu etmek istiyorsunuz. Belki sizinde derdiniz var, kendinizi feda edip onun mutluluğu için uğraşıyorsunuz. Hayallerinizden eksik etmiyor, onunla mutlu oluyorsunuz. Fakat bir sıkıntı var.. Hiçbir zaman sizi anlamıyor, dinlemiyor ve umursamıyor. Sizi anlamaya çalışmadığından çok rahat kırabiliyor. Bilerek ya da bilmeyerek sürekli kırıyor ve özür dilemeyecek kadar önemsizsiniz onun için. Onu sevdiğinize eminsiniz. Ama onun sizi sevdiğinden asla emin olmayacaksınız. Olmamalısınız.. Güvenmeyin kimseye. Sevmeyin körü körüne, canınızı yakarlar.
Ve kırıldığını belli etmeyen birisiniz, bu yüzden kırmaların sonu gelmiyor. Olsun diyorsunuz. Çünkü sabrediyorsunuz.. Çünkü seviyorsunuz.. Zaman zaman gücünüz kalmıyor. Sanki orada yokmuşsunuz gibi muamele görüyorsunuz. Alttan almaya devam ediyorsunuz. Haksızlığa uğruyorsunuz, ölümüne eleştiriliyorsunuz, haketmediğiniz laflar duyuyorsunuz yine cümleler içinizde kalıyor. Aslında bu içe kapanmak değil, kimse sizi anlamak istemiyor.
Zaman zaman kırgınlıklarınız davranışlarınıza yansıyor karşınızda ki bunu da umursamıyor, hatta sormuyor. Bir zaman sonra hadi ayıp olmasın diye yarım ağızla neyin var? sorusu geliyor. Anlatsak gerçekten anlayacaklarmış gibi.. Hiiiç deyip geçiyorsunuz öylece.
Bir kaç hatanızda affetmezler. Pat pat dökerler kinlerini, kırıldı mı diye düşünmeden söylerler herşeyi.. Sonra ne mi olur? Yine kendinizle baş başa kalır kalbinizi onarmaya uğraşırsınız. Sevseler bu kadar kırmazlar emin olun. Sizinde şikayetçi olduğunuz yanları vardır, hoşgörürsünüz kendini mükemmel zanneder.Bu hayatta en çok kendinize güvenin. İnsanlara güvenmemeniz gerektiğini en güvendiğiniz insandan aldığınız darbe ile anlayacaksınız. Ciğeriniz sökülene kadar canınızı yakacaklar.. İnsanın canını hep en sevdikleri yakar.
Çok kırgınım olmayan dostlarıma..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
01.01
General FictionYazmak, şükrü ifade etmektir. Kelimelerin büyüsüne inanarak bende yazmaya başladım. Kalbe dokunmak, içi titretmek, yüreklendirebilmek adına yazıyorum.