Meyus

92 7 1
                                    

Kapı kolu gibi hissettiğiniz oldu mu?
Kendinizi değersiz hissettiğiniz, olmasanız da kimse farketmezmiş gibi hissettiğiniz oldu mu?

Uyumak isterken, uyumaya korktuğunuz oldu mu?

Çok mutluyum dediğin an dibe vurursun. Hayat böyle ters köşe yapar.
İnsanları kırmamak adına her sustuğumuz da tepemize çıktılar. Onlar içlerini döktü, bizim payımıza susmak düştü. Hani derler ya, susmak en güzel cevaptır. Evet en güzel cevaptır lakin anlayana.. Bizi anlamadılar.
İnsanlara o kadar kırıldık ki, içten içe o kadar üzüldük ki ya görmediler ya da umursanmadık.

Evin en kötü köşesinde işe yaramayan bir eşya gibi hissettiren insanları affetmeyin.

Hiçbir zaman güzel günlerin bana gelmesini beklemedim. Hep ben gittim güzel günlere. Fedakârlık yaparak.. Ama bir kere olsun o günler hiç bana gelmedi. Tıpkı bugünler de olduğu gibi..
Düştüm işte. Dizlerim, ellerim acıdı.. En çokta kalbim. En ağır darbeyi kalbim aldı.
Şubat'ın soğuğunu iliklerime kadar hissettim.. Şubat buram buram yalnızlık kokuyor ve ben üşüyorum.

"Üşüyorsan sarılayım" diyen olmadı. Bizde yalnızlığımıza sarıldık. Isıttı ? Asla..

Gün gelecek sevdiğimiz insanlarla tek kelime etmeyeceğiz. Onlar bir şekilde çıkacak hayatımızdan. Özleyeceğiz ama asla özlenmeyeceğiz. Bu hep böyledir zaten. Sevdiğimiz kadar sevilmeyiz. Onlar gider, geriye hatıralar kalır. Hatıralara sarılır, hatıralarla yaşarız. İçlerinden en özeli vardır. Bu hem mutlu eder hemde üzer. Unutamazsınız..
Gökyüzünü birlikte izlediğin insanları asla unutamazsın.
Gökyüzünün sonsuzluğunda hayallere daldığın insanları asla unutmazsın.

Dün güzeldi, yaşandı ve bitti diyemem.. Yarım kaldı.
Bugün öylesine geçiyor..
Yarın ne olacağı bilinmez.

Yarından umudum, kendimi papatyalara bürünmüş bir baharın ortasında bulmak. Bugün indirdiğim yelkenleri rüzgara karşı daha güçlü açmak. Bir rüzgar yüzünden indirdiğim yelkenim yarın istediğim yerlere ulaşmamı sağlasın.

Çok değer vermek değil de o değerin karşılığını görmemek yıkıyor insanı, boşunaymış demek çok ağır ve zor. Dedirtmeyin.

Not: Üzmeyin, kırmayın, kıymet bilin. İnsan olduğunuzu ve karşınızda ki kişinin de bir kalbi olduğunu unutmayın. Doğruları söylemek adına içinizde ki tüm pislikleri dökmeyin. Karşında ki susuyorsa eğer, sabrettiğindendir. Taşırmayın o bardağı. Yarın çok geç olabilir. Telafisi olmayan sözler söylemeyin.
Empatiyi, anlayışı sadece kendinize beklemeyin. Ve insanlara "yokmuş" muamelesi yapmayın. Dinleyin, düşünün ve sevdiğinizi hissettirin.
Seni seviyorum, özür dilerim demekten bu kadar korkmayın.
At gözlüğünden kurtulup çevrenize bakın. Her zaman haklı olmayabilirsiniz. Bunu kabul etmekten çekinmeyin..

" Yalnız kaldınız sanırsınız,
Biliyorum.
Yalnız bırakılmışsınız,
Biliyorum.
Ötesi yok. "

01.01Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin