🌏 2.2 homeless

3.8K 302 121
                                    

Medya;Seal-Kiss from a rose (acoustic)

Un almaya gittiği marketten elinde rengarenk otuz tane kadar lolipopla dönen Yoongi'yi gördüğümde şaşkınlıkla aralanan dudaklarıma ve kocaman açılan gözlerime hakim olamamıştım.Poşeti tuttuğu elini bana uzatırken diğer eliyle ensesindeki saçları mahcup bir şekilde karıştırdı.

"Çocukların yanına şirkete dönmem gerekiyor."

Başımla yavaşça onaylarken özenle toparladığım ortalığı son bir kez kontrol ettim.Aklımın bir köşesine burayı boş bir zamanımda dip köşe temizlemeyi not ederek bir şeyimi unutup unutmadığımı tekrar kontrol edip kapıya yöneldim.Bana uzattığı poşeti ısrarla önümde tuttuğundan aldım.İçinde normal bir lolipopun üç katı büyüklükteki rengarenk lolipoplar vardı ve bunlar kadar farklısını ilk kez görüyordum.Ayaklarımın birini yere koyup birini kaldırarak saçma sapan bir zıplama hareketi yapıyordum.Hayretle gülümserken sesimin bir çocuk kadar neşeli çıkmasına aldırmadım.Ayrıca vücudumu etkisi altına alan nezlenin sesimi değiştirmesi de çok hoşuma gitmişti,diğer insanların aksine ben grip sesimi normal sesimden daha çok severdim.

"Yooonn! Bunları nerden buldun! Çıldıracağım...Harikalar!"

Ensesindeki eliyle saçlarını karıştırmaya devam ederken haylaz bir çocuk gibi güldü.Gerçekten yaşını yansıtan insanlar değildik,ve birlikteyken abuk subuk davranıyorduk.Genelde bir büyükbabadan farksız olmasına rağmen bazen altı yaşında gibi davranan Yoongi ve her daim çocuk gibi davranmama rağmen yeri geldiğinde anne moduna geçen Arven, olarak muhteşem bir ikili olduğumuzu düşünüyordum.Elime geçirdiğim bir galaksi desenli lolipopun poşetini açıp anında ağzıma attığımda mutluluktan zıplıyordum.

"Beni bir kaç gün göremeyecek olman canını sıkmasın diye sana bir sürü şeker almıştım.Ama üç lolipopa beni sattın sanırım."

Yatağın yanındaki çekmeceden bir şapka alıp saçlarını içine saklayarak kafasına geçirdi.Ne yazık ki programı yoğun bir idole aşık olduğum için onun gizlenmek zorunda olması ve hatta kahvaltı yapmayı umarken yanımdan gidecek olmasıyla yaşamaya alışmalıydım.

Ama bu idol bana lolipoplar alacaksa ve böyle güzel gülümseyecekse,istediği zaman huysuzluk yapmasında ve yoğun çalışmasında bir sorun yoktu,katlanabilirdim.

Ama bu idol bana lolipoplar alacaksa ve böyle güzel gülümseyecekse,istediği zaman huysuzluk yapmasında ve yoğun çalışmasında bir sorun yoktu,katlanabilirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Medya 2 ;Yoongi'nin aldığı lolipoplar

Elimdeki poşeti sallayarak çatı katının kapısından çıktım,peşimden çıkan ve anahtarı ait olduğu yere koyan Yoongi'ye bakarak sırıttım.Sekerek yürüyordum ve benim bebek gibi davranmam öyle hoşuna gidiyordu ki gülmemeye çalışsa da başarısız oluyordu.

"Gidip para kazanmalısın çünkü paranı bu lolipoplarla çar çur etmem için kazanman gerekiyor! "

Şaşkınlıkla gülerek ağzını açtı ve neyden bahsettiğime şaşırarak kapıda bizi bekleyen taksiye ilerledi.

Blue Morn ☁ mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin