3

877 60 9
                                    

-Zamknij się już- warknął Michael.

Relacja Clifford'a i Cindy była dość specyficzna. Chłopakowi na niej zależało, ale nie był zakochany. Obie siostry Adams mu się podobały, ale zrezygnował z Shannon z oczywistych powodów- była dziewczyną Luke'a. Gdybym powiedziała, że Mike chciał się tylko przespać z szatynką byłoby to zdecydowanie złe określenie. Co prawda wielokrotnie miał łóżkowe sny związane z Cindy, ale nie chodziło tylko o to. Gdyby miał możliwość na pewno by się z nią umówił, aczkolwiek nie pakował w związek.

Powiedzmy, że był zainteresowany i wkurzało go gdy Luke tyle o niej mówił.

-Zakochałeś się czy co?

-Nie- wyśmiał go Hemmings.

Wtedy rzeczywiście nie czuł nic do Cindy. Ona go tylko i wyłącznie intrygowała.

Sięgnął po swojego laptopa bo do głowy wpadł mu pewien pomysł. Włączył Twitter'a i postanowił stworzyć nowe konto. Nie takie, gdzie będzie nazwał się ,,Luke Hemmings". Po krótkim namyśle zdecydował się na nazwę hothem96.

Zastanawiał się jakie zdjęcie wybrać na ikonkę. Skończyło się tak, że wpisał w Google ,,tumblr boy 2016" i przeszukiwał zdjęcia nastolatków. Zdając sobie sprawę, jak źle będzie to wyglądało w historii jego wyszukiwań, szybko zamknął kartę.

Znalazł na telefonie fotografie gdzie widać jego plecy oraz kawałek głowy. Wydawało mu się, że nikt nie ma tego zdjęcia prócz niego. W końcu- po co komukolwiek zdjęcia pleców?

Po przejściu przez wszystkie gówno potrzebne instrukcje obsługi Twitter'a wysłał prośbę o zaobserwowanie do Cindy.

Kiedy tylko to zrobił zdał sobie sprawę, że obserwowanie tylko jej będzie podejrzane. Dał follow przypadkowym profilom oraz drużyną koszykówki i muzyką. Aby jego plan był wiarygodniejszy wstawił zdjęcie z San Francisco w którym tak naprawdę nigdy nie był.

Było około dwudziestej drugiej kiedy Cindy kończyła robić diagramy na zajęcia z finansów i weszła na Twitter'a. Dostała kolejne trzy prośby o follow. Przeskanowała profile Twitterowiczów, aby mieć pewność, że to żaden z jej znajomych, a potem je zaakceptowała.

-Czerwony czy różowy?- zapytała Shannon trzymając w dłoni lakiery do paznokci.

-Czerwony będzie Ci pasował do sukienki- uśmiechnęła się Cindy.

Jedna z sióstr Adams miała randkę z Luke'em. Założyła sięgającą za kolano, mahoniową sukienkę. Cindy obserwowała ją pełna podziwu. Chciała być na jej miejscu. Nie chodziło o randkę z Hemmings'em. Zazdrościła jej udanego związku i wyglądu.

Wpatrywanie w siostrę przerwał jej wibrujący telefon.

hothem96: Cześć

Po napisaniu tej wiadomości akcja serca Luke'a przyspieszyła. Bał się, że dziewczyna go zwyczajnie oleje.

Ale Cindy była osobą która bardzo lubiła zawierać internetowe znajomości.

cadams9669: Hej :)

Zapraszam na profile bohaterów :)

Ala xx

Better Sister / L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz