Chłopak i dziewczyna szli obok siebie krok w krok. Weszli do pokoju numer jedenaście, a Luke wziął do ręki dwie paczki.
-Wolisz paprykowe czy bekonowe?- zapytał unosząc brew do góry.
-Nie wiem- wzruszyła ramionami studentka.
-W takim razie weźmiemy obie.
-Gdzie jest Michael?- zapytała Cindy- Jest już późno.
Luke'owi było to obojętne. Ostatnio kumpel bardzo go wkurzał. Pozostawił to pytanie bez odpowiedzi.
-To jego sterta ciuchów?- kontynuowała dziewczyna. Wskazała na masę ubrań, które zostały ułożone w wielki stos. Hemmings przytaknął szukając czegoś pod łóżkiem- Fuj. Śmierdzi.
Blondyn zaśmiał się pod nosem.
Gdyby Cindy wiedziała, jakie rzeczy z nią w roli głównej mu się marzyły.
Luke wstał z podłogi. Był gotowy na powrót do oglądania filmu, ale szatynka nadal stała na samym środku pokoju i rozglądała się z zaciekawieniem.
-Nie wracajmy tam- jęknęła, chociaż tak naprawdę nie chciała wystawiać swojej siostry. Całe szczęście Luke podjął temat.
-Okej- uśmiechnął się- Zostańmy tutaj. Usiądź- wskazał ręką na swoje łóżko.
-Masz jakiś alkohol?
Dziewczyna wykonała polecenie patrząc na Luke'a. On uznał to za zachętę do rozmowy, więc usiadł obok niej.
-Pytasz bo chcesz mnie podkablować czy dlatego, że chcesz się napić?
-Nigdy nie donoszę- poinformowała go szatynka.
Hemmings wyciągnął spod łóżka cztery piwa, a było ich tam o wiele, wiele więcej.
Nastolatkowie spędzili całą noc w swoim towarzystwie. Śmiali się do łez, ale też opowiadali ciekawe historie ze swojego życia. Luke zdecydowanie urósł w oczach Cindy.
Shannon czekała. Film wciągnął ją tak bardzo, że nie zwracała uwagi na uciekający czas. Była też strasznie zmęczona. Kiedy tylko na ekranie pojawiły się napisy końcowe- zasnęła.
Na seksy jeszcze musicie poczekać.
Ala xx
CZYTASZ
Better Sister / L.Hemmings
FanfictionGdzie Luke zakłada fake'owego Twitter'a i zaczyna pisać z siostrą swojej dziewczyny. *część książki stanowią wymieniane między bohaterami wiadomości, a drugą część ich rzeczywiste relacje*