45

495 32 1
                                    

Piasek klepsydry przesypywał się przez palce. Zakochani. Nie wiedzieli nawet jaki jest miesiąc.

Od egzaminu do egzaminu. Od imprezy do imprezy. Od spojrzenia do spojrzenia. Od dotyku do dotyku. Od pocałunku do pocałunku.

W tym wszystkim zachowywali ostrożność. Czasem mijali się bez słowa co obojga bardzo bolało.

Kochankowie spacerowali powoli po parku. Odeszli na odpowiednią odległość od szkoły. Luke wziął Cindy za rękę.

-Zastanawiam się ile to jeszcze będzie trwało- jęknęła dziewczyna gładząc jego opuszki kciukiem- Chciałabym, abyśmy byli w związku bardziej oficjalnie. Żebym mogła się chwalić tobą na prawo i lewo.

-Jesteśmy moja dziewczyno- zaśmiał się Hemmings całując ją w czubek głowy.

-Oj mój chłopaku- zatrzymała się, aby zarzucić ręce na jego szyję- Dobrze wiesz o co mi chodzi.

-Damy radę- westchnął- Jakoś to załatwimy.

Para cieszyła się sobą i każdą wspólną chwilą. Nawet nie zwróciła uwagi na siedzącą nieopodal Lindsay która wszystko nagrywała. Nie pierwszy, nie ostatni raz. Krótkie pocałunki i te dłuższe czułości. Miała dostęp do wszystkiego.

Nawet do rzeczy o których sama Cindy nie miała pojęcia.
Wystarczyło, że Lindsay poświęciła trochę więcej czasu Clifford'owi i zdobyła dostęp do laptopa Hemmings'a.

Do Hemmings'a, znanego też jako Herman.

Przepraszam, że tyle czasu nic nie dodałam więc dzisiaj trzy :)!

I jak?

Do czego posunie się Lindsay?

Może zostawi poufne informacje dla siebie?

Ala xx

Better Sister / L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz