UWAAAAGA! TO CO NAPISZĘ NA DOLE BĘDZIE BARDZO WAŻNE!
hothem96: Co robisz Cindy?
Luke wysyłając tą wiadomość siedział zaledwie dwa metry od dziewczyny. Podniósł głowę, aby na nią spojrzeć. Studentka uśmiechnęła się telefonu.
-Z kim piszesz?- zapytała Shannon Cindy, widząc, jak ta cieszy się na widok wiadomości.
Szatynka skarciła ją wzrokiem. Nie odpowiedziała, tylko przechyliła się tak, aby jej siostra nie mogła zobaczyć z kim piszę. Irytowało ją, gdy inni wtykali nos w jej sprawy.
cadams9669: Jestem na imprezie ze znajomymi
cadams9669: A ty?
hothem96: Co za zbieg okoliczności! Ja też!
Tym reakcja na twarzy Hemmings'a pojawił się obrzydliwy, podstępny uśmiech. Popił whishy obczajając inne dziewczyny w klubie. Skupiał się na tych, które najbardziej odsłaniały swoje ciało.
hothem96: Jest tam chociaż jakiś fajny chłopak? No wiesz, przystojny?
Zapytał mając nadzieję, że dziewczyna zacznie go opisywać.
cadams9669: Tak, nawet paru
hothem96: Jakiś szczególnie?
cadams9669: Właściwie to w całym klubie jest trzech fajnych
cadams9669: Ale numer jeden, właśnie stawia jakiejś dziewczynie drinka- odpada
hothem96: A numer dwa?
cadams9669: Ma ciemne włosy i chwilę temu puścił mi oczko
cadams9669: Wiesz co?
cadams9669: BRAŁABYM
W innej sytuacji Hemmings prawdopodobnie by się roześmiał. Facet na drugim końcu sali, rzeczywiście nie odrywał wzroku od Cindy.
-Luke- mruknęła Shannon przesuwając się do swojego chłopaka- chodź zatańczyć.
-Nie teraz- skupiał całą swoje uwagę na telefonie. Biedna dziewczyna, znowu martwiła się jego zachowaniem.
hothem96: Numer trzy?
cadams9669: Nie
cadams9669: To chłopak mojej siostry
W tym samym momencie, szatynka sięgnęła po kolejnego shota, odsłaniając przy tym kawałek dekoltu. Nie zrobiła tego celowo. Zaraz potem, poprawiła swoją sukienkę.
hothem96: Gdyby nie to, byłabyś zainteresowana?
Przygryzł swój kolczyk w wardze.
hothem96: Przespałabyś się z nim?
Cindy zakrztusiła się alkoholem zwracając na siebie uwagę.
-Coś się stało?- zapytał jak zwykle zatroskany o jej samopoczucie Ashton.
-Nie, nic- powiedziała szybko.
cadams9669: NIGDY. NAWET TAK NIE MÓW HERMAN!
cadams9669: To dupek :)
hothem96: Niby czemu?
cadams9669: Kocham moją siostrę, ale nie będę ukrywać, że większość tego co ma, ma dlatego, że jest ładna.
cadams9669: Może ona i jej chłoptaś coś do siebie czują
cadams9669: Ale on tego nie okazuje
-Cześć- do stolika podszedł wysoki brunet, który przypadł do gustu Cudny- Mogę porwać waszą koleżankę?- zwrócił się do Hood'a i Irwin'a.
-Jasne! Chętnie się jej pozbędziemy!- zaśmiał się Calum- Rób z nią co chcesz!
Mulat oberwał z łokcia od Adams.
Dziewczyna wcisnęła Ashton'owi telefon do ręki, rzucając mu porozumiewawcze spojrzenie. Kiwnął głową, wiedząc, że nikt nie ma prawa dotykać jej telefonu.
Palce Cindy i nieznajomego splotły się.
Zaczęli rozmowę, ale Luke wyłączył swoje wszystkie zmysły. Doszło do niego jakim strasznym chujem był i jest. Jego związek opierał się głównie na wyglądzie, a on nawet nie wiedział czy Shannon ma jakieś zainteresowania.
Cindy świetnie spędziła całą noc. Rzadko kiedy zdarzało się, że komuś spodobała się ona, a nie jej siostra. Naprawdę to doceniała.
!!! WAŻNE !!!
A więc kochane perełki! Planuje zrobić maraton, ale to czy będzie, czy też nie, zależy od was!
Proszę, abyście udostępnili ff na swoich twitterach, zachęcili znajomych do czytania i komentowali! Komentowanie jest dla mnie bardzo ważne, bo wtedy znam wasze odczucia dotyczące tego co piszę :).
!!! WAŻNE !!!
Ala xx
CZYTASZ
Better Sister / L.Hemmings
FanfictionGdzie Luke zakłada fake'owego Twitter'a i zaczyna pisać z siostrą swojej dziewczyny. *część książki stanowią wymieniane między bohaterami wiadomości, a drugą część ich rzeczywiste relacje*