Alkohol, narkotyki, nagość. Alkohol, narkotyki, nagość. Tak w kółko. Cindy znalazła ustronne, ciche miejsce w którym mogła zebrać myśli. Nurtowała ją masa pytań.
-Widzę, że nie bawisz się zbyt dobrze- usiadł obok niej Hemmings i objął ją ramieniem.
-Daj spokój- wtuliła się w niego dziewczyna- Nie lubię urodzin.
-Oj tam, to twoje święto! Powinnaś się cieszyć- uśmiechnął się pocieszająco-Chcesz mi się wygadać? Albo coś w tym stylu?
-Albo coś w tym stylu- sapnęła szatynka.
-No już- Luke trącił jej policzek nosem.
-Nie mogę- pokiwała przecząco głową- To bardziej skomplikowane niż mogłoby się wydawać.
-Mam czas.
-Ale jesteś z Shannon- jęknęła Cindy- To nie tak, że mi to przeszkadza, ale rozumiem, że przekażesz jej wszystko co ci powiem.
-Wcale nie- zmarszczył brwi blondyn- Obiecuje, że nie- spojrzał na niezdecydowaną dziewczynę- Po prostu powiedz. Potrzebujesz tego.
-Okej- głos studentki znacznie się zatrzęsł- To będzie dość długa opowieść.
Tego wieczoru Luke dowiedział się o przeszłości bliźniaczek. O tym, jak na życiu osoby dorosłej, może odbić się źle wspominane dzieciństwo. Dowiedział się, że bardzo łatwo się załamać, a umiejętność przegrywania nie jest tym samym co wygrana. Wszystko co chciał, miał w garści.
Nad ranem ,,Herman" dostał wiadomość, informującą go o tym samym, co wyznała Cindy poprzedniego wieczoru.
cadams9669: Powiedziałam Luke'owi, więc tobie też napiszę. Odkąd byłam mała, moja siostra zajmowała we wszystkim pierwsze miejsce. To ją tata wziął na ręce pierwszą, wręczał prezent urodzinowy. Z mamą było identycznie. Gdziekolwiek nie spojrzałam Shannon była tą najlepszą. To głupie, bo w każdym konkursie ja też dostawałam dyplom, ale za drugie miejsce. Może nie powinnam narzekać. Myślę, że to nie w porządku. Każdy chłopak który kiedykolwiek mi się podobał, wolał moją własną siostrę. Czym sobie na to zasłużyłam? Z jednej strony kocham tą radosną blondyneczke, a z drugiej nienawidzę. W liceum umawiałam się z facetem, który (jak później się okazało) był ze mną dlatego, że próbował zwrócić na siebie uwagę Shannon. Byłam zdruzgotana i próbowałam popełnić samobójstwo. Moja samoocena bardzo ucierpiała. Chrzestny znalazł mi dobrego psychologa w Lancaster, dlatego jeżdżę tam co dwa tygodnie.
hothem96: Nie wiem co powiedzieć Cindy
hothem96: Myślę, że w twoim życiu pojawi się ktoś (lub już jest) kto pokocha cie całym sercem i udowoni, że jesteś dla niego numerem jeden
Luke wystukał kolejną wiadomość
hothem96: I prawdopodobnie będę to ja
W ostatniej chwili, anulował jej wysłanie.
Dobra, kto się spodziewał, a kto nie?
Co myślcie?
Możecie wymyślić ship dla Lukey'a i Cindy!
Ala xx
CZYTASZ
Better Sister / L.Hemmings
FanfictionGdzie Luke zakłada fake'owego Twitter'a i zaczyna pisać z siostrą swojej dziewczyny. *część książki stanowią wymieniane między bohaterami wiadomości, a drugą część ich rzeczywiste relacje*