Dom był całkowicie pusty. Cindy wolno ściągała buty i kurtkę, chcąc dać sobie więcej czasu. Ale przecież, ile można? Luke czekał na nią w salonie. Po paru minutach, usiadła obok niego na sofie.
Pragnęła go. Zarówno jego ciała, jak samej osoby.
Jednocześnie sama się przed tym zaklinała.
-Czujesz coś do mnie?- zapytał Hemmings pstrykając kostkami.
-Tak, ale to nieistotne- spojrzała na niego dziewczyna- Jesteś z Shannon.
-Nie kocham jej.
-To dlaczego dalej to ciągniesz?- prychnęła Adams.
-Pomyśl chwilę- Hemmings zszedł z kanapy, aby ukucnąć na przeciwko zakochanej w nim szatynki- Byłabyś tu teraz, gdybym z nią zerwał? Jak wyglądałyby relacje w naszej grupie?-Cindy pokiwała przecząco głową. Nie wiedziała co powiedzieć. Jakaś część niej bała się, że to zwykły żart- Czy mogłabyś kiedykolwiek mnie pokochać?
-Skoro zrobiłam to teraz, wszystko byłoby możliwe- odparła stanowczo- Ale co dalej? Co zrobimy teraz gdy Shannon wróci?
Oboje nie znali odpowiedzi na to pytanie.
-Może... sam nie wiem- westchnął Luke- Będziemy udawać, że nic między nami nie ma?
-Nie dam rady patrzeć jak okazujesz czułość mojej siostrze.
-Nie będę- zarzekł się blondyn- Będę okazywał ją wyłącznie tobie. Gdy nikt nie będzie widzieć. Jeśli zajdziemy zbyt daleko, powiemy prawdę. Narazie to nie ma sensu.
-Dobrze- przygryzła policzek od środka Cindy. Wiedziała, że w pewnym sensie to co robi jest złe, ale nareszcie dostała od losu kogoś kto woli ją.
Między parą zapadła cisza. Oboje chcieli, aby teraz do czegoś doszło. Widzieli to w swoich oczach. Mieli ochotę rzucić się w wir miłości i zbudować mur, aby wzajemnie się sobą nacieszyć.
Ich gotowe do ziszczenia fantazje przerwał szczęk zamka. Towarzystwo wtoczyło się do środka.
-Jesteśmy kochankami?- wyszeptała Cindy z podnieceniem. Dobrze znała odpowiedź, ale pragnęła usłyszeć ją z ust Luke'a.
-Najbardziej zakochanymi w sobie kochankami na całym świecie- odparł wstając.
Kiedy tylko padło pytanie, jak poszło spotkanie z Herman'em, Cindy odparła, że bardzo dobrze. Herman zniknął z jej serca, pozostawiając wolne, wyścielone miejsce. Gotowe dla Hemmings'a.
Ala xx
CZYTASZ
Better Sister / L.Hemmings
FanfictionGdzie Luke zakłada fake'owego Twitter'a i zaczyna pisać z siostrą swojej dziewczyny. *część książki stanowią wymieniane między bohaterami wiadomości, a drugą część ich rzeczywiste relacje*