15

674 52 17
                                    

Po głowie Hemmings'a chodziło jedno słowo, a raczej imię.

CindyCindyCindy

Nie mógł nic poradzić na to, że czuł się jak w teledysku Pharrell'a Williams'a- Happy. Podejrzewał, że dziewczyna może coś do niego czuć i było mu z tym bardzo dobrze.

Coś zatrzymało go przy jednej z sal na których odbywał się wykład. Zajrzał do środka przez małą szybę w drzwiach. Na środku stała nauczycielka w podeszłym wieku. Luke wzrokiem znalazł na auli Cindy. Na twarzy pojawił mu się ogromny uśmiech.

Zadzwonił dzwonek, a uczniowie zaczęli pakować swoje rzeczy do toreb i plecaków.

Hemmings nie chciał wypaść nienaturalnie więc odwrócił się, aby udawać, że zainteresował go plakat o segregacji śmieci.

W odpowiednim momencie odwrócił się, zderzając z Adams.

-O! Cześć Cindy!- przywitał się z trochę nadmiernym entuzjazmem.

-Luke?- zmarszczyła brwi poprawiając swojego kucyka- Hej.

Nastolatka przygryzła wnętrze policzka.

-Pomogę ci z torbą- zaproponował chłopak.

-Poradzę sobie.

Cindy wyminęła Hemmings'a. Chciała być już w pokoju, mieć odrobione zadania na następny dzień i czas aby popisać z Herman'em.

-Czekaj- Luke złapał ją za rękę- Zdałem sobie sprawę, że prawie nic o tobie nie wiem, a przecież możesz być tą lepszą siostrą.

Ala xx

Better Sister / L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz