*Kilka miesięcy później - WAKACJE*
Przyleciałam właśnie do Londynu do mojej kuzynki Megan. To był cud, że rodzice mnie tu przysłali, ale udało się mi ich ubłagać. Od sytuacji z Tomlinsonem minęło prawie pół roku. Zastanawiacie się pewnie, czy się zmieniłam? Więc od odpowiedź jest prosta. Tak zmieniłam się.
Zaczęłam chodzić regularnie na siłkę, przez co zaczęłam się cała akceptować. Mój styl, życia zmienił się z szarej myszki w bardziej imprezową dziewczynę, ponieważ stwierdziłam, że skoro mam korzystać z życia to teraz, bo później nie będzie kiedy.
Przez te miesiące musiałam założyć nowe portale społecznościowe, bo stare mi usunięto i dostałam nowy telefon, bo rodzice mi nie ufali. Na szczęście wszystko zdążyło się unormować i wrócić do 'normalnego życia'
Co do chłopaków i zespołu. Słucham ich dalej, niestety za każdym razem jak słyszę Lou coś w środku mnie pęka, ale jestem silna i najczęściej na jego momentach wyciszam piosenkę. Tak wiem żałosne zachowanie, ale mimo wszystko on był dla mnie ważny.Siedzę właśnie i czytam ponownie fanfiction Teenage Dirtbag, które po prostu kocham nad życie.
-Meg! - krzyknęłam wściekła na kuzynkę, która przerwała mi moje czytanie - Naucz się pukać.
-Sorki piękna, ale mam sprawę i mam nadzieję, że mnie nie zabijesz - odparła kładąc się koło mnie na łóżku
-Co żeś znów zrobiła?
-Pamiętasz jak mówiłam ci o tym chłopaku, z którym się umawiam - powiedziała, a ja pokiwałam głową - On ma kolegę, oczywiście singla - stwierdziła poruszając sugestywnie brwiami, na co przewróciłam oczami - No i dałam mu twój numer.
-Pogięło cię racja? - zapytała zdziwiona
-Nie.
-Nie będę z nikim pisać, dałaś mu mój numer bez mojej zgody. - krzyczałam na nią
-Będziesz mi dziękować kotku - odpowiedziała wysyłając mi buziaka w powietrzu
Obyś miała racje.
-A co jeśli okaże się być idiotą?
-Uwierz mi na słowo on jest taką wisienką na torcie, że nie pożałujesz - odparła puszczając mi oczko
Czas pokaże czy miała racje.
II część wyruszyła kochani. Tak wiem bardzo niespodziewanie ale jakoś samo tak wyszło.
CZYTASZ
Text Message with Celebrity • tomlinson ✔️
FanfictionWszystko zaczęło się od głupiej pomyłki i striptizera. "ty: Kate mam załatwić tego striptizera na urodziny Julii ? nieznany: z chęcią załatwię striptizera, ale niestety cię nie znam ty: oj przepraszam to pomyłka nieznany: haha pomyłk...