PODSUMOWANIE

2.1K 48 24
                                    

I tak zakończyłam fanfiction z 100 części. Jestem strasznie dumna z tego ff, patrząc jak ono rośnie na moich oczach. Bez waszej pomocy oczywiście nic by z tego nie wyszło. Do tego potrzebujemy pracy dwóch stron: mojej i waszej. 
Z całego serca chciałabym podziękować każdej osobie z osobna, ale jest was mnóstwo. Najlepsze jest to, że oczywiście kojarzę was po ikonkach, nazwach i to jak szybko niektórzy wyświetlali rozdziały, albo jak dużo pisali komentarzy (tu pozdrawiam moją ulubioną komentatorkę)  
Byliście ze mną od początku do końca, pamiętam jak początki wiadomości tekstowych były po części odwzorowaniem mojego życia i  kto by pomyślał, że komuś aż tak bardzo to się spodoba. 
Dziękuję również heavydinusoul za wspaniałą okładkę, którą kocham całym serduszkiem.



STAN NA DZISIAJ (15 maja 2017)
 wyświetlenia 13,803
gwiazdki 2,236
komentarze 726

Pisane od 24 listopada 2016 - 13 maja 2017

Wiecie co kończąc to opowiadanie zdałam sobie sprawę jak szybko czas leci i jak szybko się człowiek starzeje. Pamiętam jak zaczęłam pisać moje pierwsze fanfiction 'OUR HISTORY' a tu patrzcie zakończyłam już kolejną z moich prac. Do tego zaczęłam kolejną, na którą was BARDZO serdecznie zapraszam 'La vie en rose' opowiadanie pisane bardziej 'na poziomie' śmieszkuję sobie, ale na prawdę zachęcam was do zajrzenia. 

Mile byłoby zobaczyć komentarze od osób, które się mało udzielały, albo z chęcią poczytał opinię do całokształtu opowiadania. 

Pozdrawiam was bardzo serdecznie i do zobaczenia w innych moich pracach.

Martyna xx

Text Message with Celebrity • tomlinson ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz