Akşama doğru Ella ve Katy bahçedeki çardakta oturmuş sohbet ediyorlardı.
Ella Patrickle nasıl tanışıp evlendiğini anlatıyordu kahkahalar eşliğinde.Katyde bu kahkahalara katılıyordu.
Charlinin ''Anne'' diye bağırıp onlara doğru gelmesiyle kahkahaları yarıda kesildi.
Katy hemen arkasına döndü.Ama Charli her zamanki gibi ona bakmıyordu Ellaya doğru bakıyor ve yürüyordu.Heycanla Ellanın kucağına atladı.Katy Ellanın yüzüne baktığında tek şaşıranın kendisi olmadığını anladı.
-''Anne hatırlıyorum.Bu evide hatırlıyorum.Senide, babamıda,babannemide,Katy ablayıda..'' diye bağırdı sevinçle.
Ella o kadar heyecanlanmıştı ki ellerinin titrediğini görebiliyordu Katy.
Bunun üzerine hemen Charliyi kendine döndürüp yatıştırmaya çalıştı.
-''Tamam Charli heyecanlanma canım.Sakin olmaya çalış.''
Charli ise onu duymamış gibiydi.Soluk soluğa konuşmaya devam ediyordu.
-''Ormanda sincap gördüm.Sonra kayboldum.Arkamı döndüğümde k-köpek vardı.Ka-çmaya ç-çalıştım.Koştum k-koştum çok hızlı k-koştum.''
Katy hemen küçük çocuğu kendine çekip sarıldı.
-'' Tamam Charli konuşma canım.Kendini zorlama.''
Doktor bu durumda konuşmamasının en iyisi olacağını belirtmişti Katyye.Bu yüzden Katy sakinleşmesini sağlamaya çalışıyordu.
Ella o kadar sevinmişti ki donmuş gibi olanları izliyordu.Yavaş yavaş kendine gelmeye başlayınca gözünden bir damla yaşın düştüğünü fark etti.
Ardından sessizce fısıldadı.
-''Oğlum..''
Charli hemen kollarını Katyden ayırarak Ellaya doğru ilerledi.Charli daha adımını atmadan kendini annesinin kolları arasında buldu.
''Oğlum..Seni çok özledim.'' dedi tekrar Charliyi kendine dahada bastırarak.Charlide küçücük elleriyle annesine daha çok kenetlendi.
-''Bende seni Anne..''
Katy duygulanmıştı.Ortamı biraz olsun dağıtmak çabasıyla ellerini yüzüne koyup hıçkıra hıçkıra ağlar gibi yaptı.Karşısındakiler bunu görünce şaşkınlıkla dönüp ilk ona baktı sonra kendilerine..
Ella gülümseyerek Charliye göz kırptı.Charlide ona aynı şekilde karşılık verdi ve Katyye döndü.Sesindekioyunbozanlık göze çarpıyordu.
-''Anne.''
Katy Ellanın cevap vermediğini görünce Charlinin ona söylediğini anladı.
Ellerini yüzünden çekip ''Yanlış yere bakıyorsun Charli.Arkanı dönmen lazım.'' dedi Ellaya bakmasını kastederek.
Charli dediğini yapıp arkasına döndü ve Ellaya baktı.
-''Katy abla.'' Annesine sırıtıyordu.
Bunu gören Katy ve Ella kahkaha atarak Charliyi gıdıklamaya başladılar.
Katy o akşam yatağına yattığında lanet nişan yalanından kurtulmak için beyninin her bir hücresini zorluyordu.Öyle bir bahane öne sürmeliydi ki çevresindeki herkes ona hak vermeliydi.
Sonra bir fikir geldi aklına.Baloya iki gün kalmıştı.Keşke o şehvet düşkünü canavarla gitmemenin bir yolunu bulabilseydim dedi.Ama en az üç gün daha katlanmalıydı o adama.Charli kendini tamamıyla toparlamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
RomanceKorkuyordum.Ama bu korkunun sebebi o içime girerken çekeceğim acı değildi..Onu memnun etmek istiyordum.Yanlış bir şey yapmak istemiyordum.Üzerime doğru uzandı.Bunun üzerine gözlerimi kapadım.Gözlerimi kapamamla onun alnını alnımda hissetmem bir olmu...