Katy ellerini adamın boynundan çekmek ,düke gördüklerini açıklamak istiyordu.Ama o an nefes almayı bile unutmuştu.Sadece beyni değil,bütün vücudu fonksiyonlarını kaybetmişti sanki.
Dük onlara doğru yaklaşıp hızla adamın yakasından tuttu.Ölümcül bir yumruk geçirdi suratına.Genç adam bu ani atakla dengesini kaybedip yere düştü.Bunu gören dük saçlarından tutup ayağa kaldırdı onu.Ardındanda duvara yapıştırdı.
-''Seni piç kurusu.Benim olana dokunmanın bedelini ödeyeceksin.''
Sözlerinin ardından duvara yapışmış adamın suratına derin darbeler indirmeye başladı.Öyle acımasızca vuruyordu ki..Adamın yüzündeki her bir metrekare kana bulanmıştı.
-''Brain dur.Ne olur.Yeter artık.''
Bu sözler Katynin ağzından dökülmüştü.Adamın kana bulanmış suratı dehşete düşürmüştü onu.Ama bundan daha dehşet verici olan dükün öfkesinin büyüklüğüydü..
Dük Katynin söylediği sözleri duyunca dahada öfkelendi.
Yumruk yaptığı ellerini gevşetip adama vurmayı bıraktı.İki elini boğazına sarıp,ayaklarını yerden kesti.Adam nefes almak için çabalıyordu.Dük bu çırpınışları görünce suratını alaycı bir gülümseme kapladı.
-''Dua etki seni düşünen bir kadınla öpüştün.Sana bu kadar yeter sanırım.Öfkemin geri kalanını delice öptüğün kadından çıkaracağım.O kısmı daha eğlenceli olduğu için bu kısmı kısa kesiyorum.Şanslısın şerefsiz.''
Bunları söyledikten sonra ellerini adamın boynundan çekti.Yere düşüşünü izledi.Sonrada son kez kasıklarına sert bir tekme geçirdi.
Katyye doğru yaklaşırken adamın acı dolu inlemeleri doldurdu kulaklarını.
Katy ellerini ağzına kapamış olanları dehşete düşmüş gibi izliyordu.
Dükün kendisine doğru geldiğini görünce yüzünü yerde acı içinde inlemekte olan adamdan ona çevirdi.Dükün yüzüne baktı.İfadesizdi.Suratındaki tek hareketlilik çenesinde seğiren kastı.
Daha önce hiç bir yerde böyle bir öfkeyle karşılaşmamıştı.Korkudan dizleri titremeye başlamıştı.Ama dükün sözleri sadece dizlerinde olan titremeyi bütün vücuduna yaydı.
-''Ellerini ağzından çek sevgilim.Merak etme yarım kalan işinize benimle devam edeceksin.Ama ben onun aksine balkon köşeleri yerine sıcak bir odada rahat yumuşak bir yatağı tercih ederim.Yoksa sende mi böyle yerleri tercih ediyorsun?''
Bunu söylerken yüzündeki ifadesizlik gitmişti.Sabırsızlıkla birlikte çok daha ürkütücü bir ifade vardı suratında.Alay..
Katy hemen olanları açığa kavuşturması gerektiğini düşündü.Aksi halde bu gece karşısındaki adamın elinden sağ çıkamayacaktı.
-''Brain lütfen yanlış anladın.D-Di....''
Yarım kalan cümlesini tamamlayamadan dük kolundan sertçe tutmuş balkon çıkışına doğru sürüklüyordu onu.
-''Ne olur Brain.Lütf...''
Dük bunu duyunca duraksadı.Yüzünü Katyye döndü.Suratında ahlaksız bir gülümsemeyle karşısındaki kadının bütün vücudunu süzdü.Sonrada bakışlarını dudaklarında sabitledi.
-''Kes sesini.Bu kelimeleri altımdayken söyle.Belki ozaman insaflı olabilirim.''
Katy karşısındakinin bir insandan çok bir canavarı andırdığını görüyordu.
Adamın söylediklerini duyduğunda ise ardı ardına kırbaçlandığını hissetti.Kaçmalıydı.Kaçıp kendini bu adamdan kurtarmalıydı.
Balkondan çıkıp yukarı kata çıkan merdivenlere yöneldiklerinde dükün ellerini hızla savurup koşar adım balo salonuna yöneldi.Daha bir iki adım atmıştı ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
RomanceKorkuyordum.Ama bu korkunun sebebi o içime girerken çekeceğim acı değildi..Onu memnun etmek istiyordum.Yanlış bir şey yapmak istemiyordum.Üzerime doğru uzandı.Bunun üzerine gözlerimi kapadım.Gözlerimi kapamamla onun alnını alnımda hissetmem bir olmu...