Ertesi sabah Katy gözlerini aralayıp,bakışlarını tavana sabitledi.Dün gece yaşadıklarını anımsayınca yüzünü geniş bir gülümseme kapladı.Brainın bu denli şefkatli,bu denli sıcacık ve doyumsuz olmasına inanamıyordu.
Çok değil sadece üç ay önce birisi ona bu adamın böyle birine dönüşeceğini söyleseydi.Kahkahalarla gülüp geçerdi.
Başını diğer tarafa çevirip tam gözlerini kapayacakken komidinin üzerindeki kağıt dikkatini çekti.Merakla biraz daha yatağın kenarına kayarak,kağıdı eline alıp,açtı.Dükün muhteşem yazısını görünce şaşkınlıkla okumaya başladı.
Unutulmayacak bir geceydi.Sabah yanında kalıp,sen uyurken güzel yüzünü izleyemediğim için üzgünüm sevgilim.Uyandığında hazırlanıp çalışma odama gelmeni bekliyorum.Kasabaya inip bir kaç parça bir şey aldıktan sonra Jasonlara geçeceğiz.
Genç kadın kağıdı okurken yüzüne sevgi dolu bir gülümseme yayılmıştı.Yatakta doğrulup sırtını yatağın başlığına dayadı.Ardından not kağıdını tekrar komidinin üzerine bıraktı.Sonra da elini havaya kaldırıp,parmağındaki muhteşem yüzüğü sevgiyle süzdü.
Brain düğün gecesi zümrütten ve pırlantadan yapılmış bir yüzük hediye etmişti genç kıza.Katy yüzüğü ilk gördüğü anda duygulanmıştı.Dükün bu kadar değerli bir hediyeyi ona layık görmesi duygulandırmıştı genç kızı.Sonra da dikkatle yüzüğü eline alıp incelemeye başlamıştı.Yüzündeki beğeninin,hayranlığın sürmesi iki saniye almıştı.İki saniye sonra gözlerinin dolduğunu hissederek başını kocasının göğsüne yaslamıştı.
Gözlerinin dolmasının sebebi yüzüğün içine yazılmış olan kelimeydi.Kelimenin sadece son harfi büyük harfle yazılmıştı.
''tesadüfüM...''
Genç kız o gece çok mahçup olmuştu.Kocasının muhteşem hediyesine karşılık sadece teşekkür edebilmişti.Şimdi parmağındaki ışıldayan yüzüğe bakıp ona ait olduğunu tekrar tekrar hatırlıyordu.Ve kendisi de kocasına bir yüzük alarak ona ait olduğunu başta kocası,herkese tekrar tekrar hatırlatmak istiyordu.Bu yüzden dün bebek kıyafeti almak için kasabaya indiğinde özel bir kuyumcuya som altından bir yüzük sipariş etmişti.Bugün Braina çaktırmadan o yüzüğü almalıydı.İşe girişmenin zamanı diyerek yataktan doğruldu.
Duşunu alıp,giyindikten sonra aynaya bakıp odadan çıktı.Merdivenleri inerek dükün çalışma odasına yöneldi.Çalışma odasının kapısını çalıp,içeriye girdi.
Dük,karşısında oturan avukatıyla konuşuyordu.Yüzündeki ifade sinirliydi.Katyyi gördüğü anda yüzü yumuşadı.Kafasıyla avukata çıkmasını işaret ederek ayağa kalkıp karısına doğru yürüdü.
-''Günaydın küçüğüm.Uykunu alabildin mi?''
Genç kadın içeriye girdiği andan beri kocasının yüzündeki gerginliği hissetmişti.
-''Günaydın.Evet alabildim ama sen alamadın.Çok çalışıyorsun.''
-''Malesef sevgilim.On tane malikaneyi sorunsuz yönetebilmem için çalışmam lazım.''
Genç kadın duydukları üzerine yüzünü buruşturdu.
-''Keşke sana yardım edebilsem.Elimden bir şey gelse.'' Ses tonu üzgün çıkıyordu.
Dük karısının bu halini görünce sevgiyle gülümseyerek omuzlarından tutup kendisine çekti genç kızı.
-''Şşş..'' dedi ardından da burnunu karısının saçlarına yaklaştırıp mis kokusunu içine çekerek ekledi.
-''Sen bana yardım ediyorsun zaten.Varlığınla yorgunluğumu salisede atıyorum sevgilim.Bu yüzden sadece yanımda kal.Hayatımın sonuna kadar tamam mı?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
RomanceKorkuyordum.Ama bu korkunun sebebi o içime girerken çekeceğim acı değildi..Onu memnun etmek istiyordum.Yanlış bir şey yapmak istemiyordum.Üzerime doğru uzandı.Bunun üzerine gözlerimi kapadım.Gözlerimi kapamamla onun alnını alnımda hissetmem bir olmu...