38.Bölüm

16.5K 910 8
                                    

Kapının tıklanma sesini duymalarıyla birlikte Katy kocasının omuzlarına kenetlenmiş ellerini hışımla çekti.Tam o an kapı açılıverdi.Doktor elinde çantasıyla odaya girince Katynin pembe yanaklarını görerek mahçup bir yüzle düke döndü.

-''Ben zamansız geldim sanırım.Kusura bakmayın.''

Karısının utangaç haline gülerek doktora döndü dük.

-''Aksine tam zamanında geldiniz.''

Ses tonundanki yaramaz tını Katyden kaçmamıştı.Gözlerini kocaman açıp sinirle kocasına dikti.Yatakta kayar gibi gözükmeye çalışarak genç adama biraz daha yaklaşıp kulağına eğildi.

-''Yapma.'' Sesi tehditkardı.

Dük karısının bu haline kahkahalarla gülmek istiyordu.Yüzünü ondan tarafa dönerek masum masum baktı.

-''Ne yapıyorum ki ?''

Genç kadın kıpkırmızı olduğunu biliyordu.Kocasının bu minik oyununa yalandan sinirlenmiş gibi yaparak kaşlarını daha da çattı.Ama karşısındaki yakışıklı adamın yüzündeki gülümsemeye daha fazla dayanamayacağını anladı.Gülmemek için kendini zor tuttuğunu anlamasın diye yüzünü doktora döndü.

On dakika sonra doktor genç kadını muayene etmiş,ilaçlarını yazmıştı.Dinlenmesi gerektiğini,iki hafta sonra kontrole geleceğini söylemiş ve gitmişti.

Katy dükün onu nasıl bulduğunu merak ediyordu.O ana dair hiç bir şey anımsamıyordu.En son araba yolunda,yağmurun altında oturuyor oluşunu hatırlıyordu.Sonrasını yaşayan kendisi değildi sanki.

-''Ne düşünüyorsun sevgilim?''

Dükün yumuşak sesini duyunca dikkatini ona verdi.Dakikalardır konuyu tekrar nasıl açacağını düşünüyordu.Şimdi fırsatın ayağına geldiğini görerek sevindi.

-''Beni nasıl bulduğunu merak ediyordum.Hiç bir şey hatırlamıyorum.''

Dükün yüzündeki huzur yerini karanlık bir ifadeye bıraktı.Genç kadın buna şahit olunca sorduğuna pişman oldu.Ama diğer bir yanı meraktan çatlıyordu.

-''Sonra Katy.Birazcık dinlenmen gerek.''

-''Lütfen Brain.''

Karısının beklentiyle bakan mavi derinliklerini görünce tekrar bir değerlendirme yaparak  kararını verdi.

-''Bir şartım var.Ağlamayacaksın.''

Genç kadının gözleri bir an parıldadı.Ardından hemen uysalca kafasını salladı.

-''Ağlarsan bu konuyu açmamak üzere kapatırım.''  Genç adamın sesi ciddiydi.

Katy bu sözler üzerine gülerek ''Ağlarsam bana istediğin her türlü cezayı vermene razı olacağım.'' diye takıldı kocasına.

O an dükün yüzünde çapkın bir gülümseme belirdi.Sesinde muzip bir tını vardı.

-''Her türlü cezayı mı? O zaman ağlamanı ummak dileğiyle kabul ediyorum.''

Genç kadın kocasının bu haline koca bir kahkaha atmak istiyordu.Kendine engel olamayarak ellerini pürüzlü yanaklarına götürüp sıkmaya paşladı.

-''Demek öyle dük hazretleri.Peki siz bilirsiniz.Ölesiye ağlamazsam banada Katy Grey demesinler.''

Dük sırıtmaya başladı.Eğlendiği her halinden belli oluyordu.Sesinde yumuşak,şefkatli bir tını baş göstermişti.

-''Diyemezler zaten sevgili karıcığım.Sen Katy Grey değil Katy Feriglersın.''

Kocasının sözlerini duyunca yaptığı hatanın farkına vararak gülmeye başladı genç kadın.Ağız alışkanlığına kurban gitmişti.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin