30.Bölüm

19.2K 1K 20
                                    

 Merhabalar :)) Yeni bölümü de bugün aralıksız yazdım ve inanın öğle yemeğimi bile daha yemedim.Bölümü yarım bırakıp,yemek yeseydim konsantre olmam uzun sürerdi.Yani bu bölümü bugün yayınlayamayabilirdim.Şimdi bölümüde bitirip yayınladığıma göre rahatça yemeğimi de yiyebilirim.Bakın ne kadar fedakar bir yazarınız var görüyorsunuz değil mi? :D

Neyse gene uzattım.Susuyorum ve iyi okumalar diliyorum.Sizi seviyorum. :)) Öpüldünüz !

Araba ışıklarla aydınlatılmış dev malikanenin önünde durduğunda Katy kucağında uyumakta olan Charliyi dükün kucakladığını gördü.Charli,annesi ve babasıyla gitmemiş.Katylerin arabasına binmek için tutturmuştu.Katyde dayanamayıp dükten onlarla gelmesini rica etmişti.

Arabadan indiklerinde uşaklar altın renkli üniformalarıyla merdivenleri kuşatmışlardı.Ayağı arabanın son merdivenine bastığı anda bir alkış ve tezahürat fırtınasının koptuğunu gördü genç kadın.Bunu anımsayınca dönüp şaşkın bir ifadeyle düke baktı.

-''Buda neydi?''

Dük yamuk bir gülümsemeyle Katyye daha da yaklaştı.

-''Bu bir gelenek sevgilim.Her yeni düşes evdeki uşaklar tarafından böyle karşılanır.''

Katy bunları duyunca korkuyla ''Ne yapmalıyım?'' diye sordu.

Brain karşısındaki genç kadının korku dolu yüzüne baktığında bir kahkaha patlattı.

-''İstediğinizi yapmakta özgürsünüz düşes hazretleri.''

Dükün ağzından dökülen bu hitap şekli bir anda olsa tam anlamıyla gerçekleri Katyye can alıcı bir şekilde anımsattı.

Düşesti artık.

Aman tanrım!

Önündeki koskoca malikanenin,yüzlerce uşağın tek hanımı oydu.

Daha da önemlisi karşısında duran adamın karısıydı.

O artık Katy Grey değildi.O artık Katy Feriglerdı.

Fazla duraksadığını hissedince hemen kendine çeki düzen vererek uşaklara dönüp koskoca,sıcak bir gülümseme kondurdu yüzüne.

-''Merhaba.''

Bunu gören kalabalığın yüzündeki kibar gülümsemeler yerini hayranlığa bıraktı.Dükte Katynin böyle davranacağını hissetmiş gibi uşaklara dönüp şaşkın yüzlerini süzdü.Sonrada dudakları istemsizce kıvrıldı.

-''Yeni hanımefendinizi,eşimi size takdim ederim.Ona sunduğunuz her şeyi bana da sunacaksınız.Ona olan itaatsizliğiniz bana yapılmış olacak.'' 

Gür sesi kesildiğinde kucağındaki Charliyle birlikte malikanenin kapısından girdi.Katyde onu takip ediyordu.Genç kadın bu gördükleri karşısında donmuştu.Daha önce hiç kendisini tam anlamıyla bir yere aitmiş gibi hissetmemişti ama şimdi evinde olduğunu hissedebiliyordu.

Altından geçtikleri mermer taçkapı  mükemmeldi.Malikanenin dış cephesi,uşaklar hepsi gözalıcıydı.Salondan içeriye girdiklerinde en az dış cephe kadar buranında güzelliği karşısında nefesini tuttu bir kez daha Katy.Salon çiçeklerle donatılmıştı.Her bir köşesi rengarenkti.

Bakışlarını salondan ayırıp düke çevirdiğinde kucağında mışıl mışıl uyumakta olan Charliyi bir uşağa verdiğini gördü genç kadın.Ardından da yanına doğru geldi.

-''Dinlenmek ister misin küçüğüm ?''

Dükün yumuşak sesini duyunca dikkati ona yöneldi tekrar.Aslında şuan istediği tek şey dinlenmekti ama buna vakit olmadığını biliyordu.Konuklar akın etmeye başlamıştı bile.Dükü zor durumda bırakmak istemiyordu.Bu yüzden yüzüne yorgun bir gülümseme kondurdu.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin