18.Bölüm

18.6K 994 24
                                    

Katy sırıtmaktan çene kaslarının çürüdüğünü hissediyordu.Şu anda dükün bakışlarının odak noktası olduğunu biliyordu.Bu yüzden yüzüne mutlu,eğleniyormuş gibi bir ifade yerleştirmeye çalışıyordu.Ama karşısındaki kumral saçlı adamın söyledikleri gülümsemesini soldurdu.

-''Kötü bir gün geçiriyorsun galiba.'' dedi Katyye anlayışlı bir gülümsemeyle bakarken.

Bunu söyledikten sonra dahada dikkatli bakmaya başladı Katynin gözlerine.Gözleri resmen ''Nereden anladın?'' diye bağırıyordu.Ama yüzündeki ifade şaşkındı.İtiraz edeceğini anladığında ondan önce davranarak sözlerini sürdürdü.

-''Partnerinle aranda olan diyaloğa ister istemez kulak misafiri oldum.Çok iyi anlaşıyor sayılmazdınız.Şu anda gözleri senin üzerinde.Kızgınlıkla bakıyor sana.Bana ise öldürmek ister gibi.'' 

Bunları söylerken sırıtıyordu.Katy duydukları üzerine biraz daha yatışır gibi oldu.Bu daha başlangıç dedi içinden.

''Canı cehenneme..''

Bu kelimeler farkında olmayarak dökülmüştü dudaklarından.Ama sonra umursamamaya karar verdi.Zaten karşısındaki adam dükle olan konuşmasını duymuştu.Kurduğu bu cümle o diyalogtan daha kötü değildi.

Katynin söyledikleri üzerine genç adam sesli bir şekilde güldü.

Katy adamla karşılaştığından beri ilk kez gerçekten baktı yüzüne.Yakışıklı bir adamdı.Masmavi gözleri,kumral saçları,uzun boyu vardı.Güldüğünde bütün yüz hatları ışıldıyordu.

Ama bir şeylerin eksik olduğunu hissetti.Belki de gözleri yaramazca bakmadığı içindi.Ya da gülümsemesi alaycı yamuk bir gülümseme olmadığı için.Tıpkı Brainın kalp acıtan gülümsemesi gibi..

Dans müziği sona ererken genç adamın sesiyle kendine geldi Katy.

''İstersen balkona çıkıp biraz hava alalım.Tanışma fırsatımızda olur.''

Gerçekten bu adamı ona tanrı göndermişti.Şu an ihtiyacı olan tek şey şu balo salonundan uzaklaşmaktı.Yanında bir beyefendi ile balkona çıkmak ise kaçırılmayacak bir fırsattı.Yüzüne bir tebessüm kondurdu.

-''Evet iyi olur gerçekten.''

Bunu söylediğinde genç adam eliyle önünü işaret etti.

-''Buyrun o zaman genç bayan.''

Yüzünde keyifli bir gülümseme vardı.

- ''Teşekkür ederim kibar beyefendi.'' diyerek karşılık verdi Katy.

Tebessümü genişlemişti.

Sonrada genç adamın önüne geçip balkonlara giden merdivenlere yöneldi.Eğer adamı arkasında bırakmasaydı gözlerindeki tehlikeli parıltılarını görebilirdi belki.

Balkona çıktıklarında salonu görebileceği bir yerde durdu Katy.Daha doğrusu dükü görebileceği..

Ama karşısındaki genç adam ilerlemesini ister gibi kafasıyla balkonun en dipdeki köşesini gösterdi.

''Oranın manzarası daha güzel hem rüzgarıda hissedebiliriz.'' 

Katy oraya giderlerse salonu göremeyeceklerini biliyordu.Balkonda onlardan başka kimse yoktu zaten.Bomboştu.Tanımadığı bir adamla oraya gitmemeliydi.Karşısındaki adam ne kadar güvenilir gözükürse gözüksün..

Tam bulundukları yerde gayet rahat olduğunu söyleyecekken gözü aşağıdaki balo salonunda esmer bir kadınla dans etmekte olan düke takıldı.

Kadının metresi olmaması anlıkta olsa içini rahatlatmıştı.Ama sonra ne farkeder ki belkide bir zamanlar metresiydi.Zaten değilse bile bu adamda bu çapkınlık bu azgınlık varken Londradaki tüm kadınları  yatağına atabilirdi.Dükün yanında olduğu her an zaten şu durumdan daha çok tehlike altındaydı.Böyle düşündü.

Ve sinirle balkonun en dipteki köşesine yürümeye başladı.Burası salondan görünmüyordu.Dışarısı görülüyordu sadece.Kuytu bir köşeydi.

Oraya vardığında dirseklerini balkondaki korkuluğa dayayıp eğildi.Sinirlerini yatıştırmak ister gibi bakışları bahçedeki çiçeklerin üzerinde dolaşıyordu.Rüzgarın esmesiyle saçları savruldu.Bunu hissedince gözlerini kapayıp derin bir nefes aldı.

Ama belinde bir el hissedince korkuyla dikilip arkasına döndü.Döndüğü an genç adamın göğüsüne tosladı.

''Ne yapıyorsunuz siz?''

Bunu söylerken Katynin sesi bağırır gibi çıkmıştı.

Bu sözleri duyan adam sinsice gülümsedi.Gözlerindeki tehlikeli parıltıları şimdi görebiliyordu Katy.

''Ne mi yapıyorum?Seni tanımaya çalışıyorum güzelim.''

''Lanet olsun saçmalama da çek şu ellerini üstümden hemen.''

Adam bu sözlerin üzerine kıvrılmış dudaklarını Katynin dudaklarına yakınlaştırdı yavaşça.Ardından da dudaklarına değmeden kulaklarına doğru yöneldi.

''Sakin ol güzelim.Senden ufak bir öpücük çalmak isteyen her kibar beyefendiye böyle mi davranırsın?''   

'Kibar beyefendi' derken sesindeki alaycılığı özellikle vurgulamıştı.

Katy bunu hissedince sinirden ellerini yumruk yaptı.İçinden kendine küfür etmeyide ihmal etmedi tabi.

Karşısındaki adama karşı hiç bir direniş göstermiyordu.Çünkü direneceği zaman adamın dudaklarına yapışıp onu duvara sabitleyeceğinden emindi.Agrasif davranmak yerine daha sakinmiş gibi davranmaya karar verdi.Yüzüne bir gülümseme yaydı.Kelime oyunu yapıp oyalayacaktı onu.Sonrada elinden kurtulmanın bir çaresini bulacaktı.

-''Ya siz?Önünüze çıkan her kadından öpücük mü çalarsınız?''

Adam bu sözleri duyunca sırıtmaya başladı.Dudaklarını tekrar Katynin dudaklarına yakınlaştırdı.

-''Sadece güzel kadınlardan.Birde asi..''

Dudaklarını her kıpırdatışında Katynin sıcacık dudaklarına değiyordu.Kendini tutamayarak dudaklarını hışımla karşısındaki kadının dudaklarına yapıştırdı.

Katy bu ani saldırıyla neye uğradığını şaşırdı.Öyle sert öpüyordu ki Katyyi.Kalçası korkuluklara yaslanmıştı.Hamlesiyle dengesini kaybetti ve düşmemek için ellerini adamın boynuna sardı.

Tam o sırada onlara doğru yaklaşmakta olan bir insan silüeti gördü.Karanlık olduğu için erkek mi kadın mı olduğunu ayırt edemiyordu.

Ama biraz daha yaklaşınca nefretle bakan o yeşil gözler karşısında dondu.

O anda  onu öpen adamıda unutmuştu.Adamın boynunda olan ellerinide...

Yeşil gözlerdeki öfke ve nefret dünyadan soyutlamış gibiydi Katyyi.

Merhaba arkadaşlar :)  Öncelikle okuduğunuz için hepinize çok çok teşekkür ediyorum. :)

Hele okuyup beğenen,fikirlerini benimle payşlaşanlarınız onlara özel kalp dolu bir teşekkür yolluyorum :) <3

Bu bölümü bir kaç kişinin isteği üzerine hemen yazmaya başladım.Aslında bekletecektim biraz.İnanın fırsatım olmuyor.Okuldan gelip hemen bilgisayarın başına geçiyorum resmen:))

Vee son olarak bol bol vote ve yorum bekliyorum.Motive olmamı sağlayın lütfen.Sonraki bölümü yazabilmek için buna ihtiyacım var inanın :))

Sizi seviyorumm ve çok çok öpüyorum :))

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin