Not
Luc:Işık
Günler günleri kovalıyordu.Katy geçen günlerle birlikte huzurun içine iyice çekiliyordu.Genç kadın hayatının en güzel günlerini yaşıyordu.Mutluydu.Güvendeydi.Sevildiğini ve korunduğunu her bir hücresinde hissediyordu.
1 ay sonra hamile kaldı.İlk başlarda düke söylemek için acele etmemiş,ağırdan almıştı.Kendisi bile tam emin olamamışken kocasını da umutlandırmak istememişti.Özel günü iki hafta gecikmişti.Özel günlerinin düzensizliğine alışık sayılırdı.
Ama son günlerde sürekli midesi bulanmaya başlamıştı.Gün boyu uyumak istiyordu.Bedenindeki bu değişikliklerle birlikte iyice emin olmuştu.Ve artık Brain'a söylemesi gerektiğini düşünüyordu.
Nasıl söylemeliydi?
Bir kaç gündür bu soru üzerinde kafa yoruyordu.Hala daha belli bir plan yapmış değildi.
Bugün uygun zamanı bulup söylemeliyim diye düşündü.Belki de akşam yatarlarken söylerdi.Onunla yalnız olup bu haber karşısında verdiği tepkiyi doyasıya izlemek istiyordu genç kadın.
Bunu düşününce dahi yüzünde oluşan heyecanlı tebessüme engel olamıyordu.Neşeyle elindeki kitabı bıraktı.Oturduğu yerden doğrulup Brainın çalışma odasına yöneldi.Öğle yemeği birazdan hazır olacaktı.
Kapıyı yavaşça tıklayıp,araladı.Genç adam kapının aralanmasıyla birlikte kafasını gömdüğü evrakları iterek karısına yorgun bir gülümseme gönderdi.Eliyle masanın kenarına boşluk açarak karısına oturmasını söyledi.
Katy dikkatlice masanın kenarına ilişerek yüzüne sevgi dolu bir tebessüm kondurdu.
-''Yemek hazır olur birazdan.''
-''Tamam sevgilim.'' Brain'ın sesindeki yorgunluk elle tutulur cinstendi.
Buna şahit olan genç kadın ellerini kocasının omuzlarına koydu.Bu hareketiyle birlikte kendini kucağında bulması bir oldu.Ani hareketler yapmamaya çalışıyordu.
Sanki karnında küçük bir boncuk vardı da bir kez zıplasa düşücekmiş gibi hissediyordu.Her hareketi sakin,dikkatliydi.Boncuğunu korumak adına robot gibi davranıyordu.Kocasının sıkıca beline dolanmış ellerinin altında rahatsızca kıpırdandı.
Genç adam bunu anımsayınca gülmemeye çalıştı.Karısının hamile olabileceği ihtimalini göz önünde bulunduruyordu.Bu yüzden son haftalarda sevişirlerken dahi çok hassas ve dikkatli davranıyor,doyum anına olabildiğince kısa zamanda ulaşmaya çalışıyordu.
Ama bu bile karısına yetmiyordu.O anlarda bile Katynin durgunluğu,kendini sakınmaya çalışması gözünden kaçmıyordu dükün.
Buna her şahit oluşunda içinde oluşan kıpırtılara engel olamıyordu.Sabırsızlıkla karısının bu muhteşem haberi kendisiyle paylaşacağı anı bekliyordu.Ellerini gevşetip kafasını,genç kadının saçlarına gömdü.
-''Hadi gidelim.''
Katy uysalca kafasını sallayıp doğruldu.Dükte kalkıp karısının elini avucunun içine aldı.
Yemek masasına oturduklarında hizmetkarlar çekilip onları yirmi metre uzunluğundaki yemek salonunun görkemi içinde baş başa bıraktılar.Porselenlere çarpan altın çatal bıçağın çangırdaması yerini yavaş yavaş sessizliğe teslim etti.Katynin midesi tek bir lokmayı dahi kabul etmemek için isyandaydı.Genç kadın son günlerde yemeklerin kokusundan tiksinmeye başlamıştı.
Yüzünü buruşturmamak için kendini zorlayarak kaşığı eline aldı.Çorbayı karıştırarak üflemeye başladı.Tek amacı süreci olabildiğince uzatmaktı.Epey oyalandıktan sonra kaşığı ağzına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Любовные романыKorkuyordum.Ama bu korkunun sebebi o içime girerken çekeceğim acı değildi..Onu memnun etmek istiyordum.Yanlış bir şey yapmak istemiyordum.Üzerime doğru uzandı.Bunun üzerine gözlerimi kapadım.Gözlerimi kapamamla onun alnını alnımda hissetmem bir olmu...