34.Bölüm

16.8K 885 9
                                    

Araba Jasonların evinin önünde durunca ilk Brain indi.Sonra da karısına ellerini uzatarak inmesine yardımcı oldu.Katy arabanın son merdivenine bastığında sevgiyle gülümseyen bakışlarını kocasından çekip evin önündeki faytonlara dikti.Üç tane fayton peş peşe dizilmişti.Belli ki içerisi kalabalıktı.

Bakışlarını faytonlardan tekrar Braina çevirip,koluna girdi ve eve doğru ilerlemeye başladılar.Kapıdaki hizmetçinin eşliğinde misafirlerin bulunduğu salona doğru yöneldiler.Salondan içeriye girince Jason gülümseyen ışıl ışıl bir yüzle onlara doğru yürüdü.

-''Hoşgeldiniz.''

Brainda samimi bir şekilde karşılık verdi.Aralarında geçen bir kaç dakikalık sohbetten sonra Jason misafirleri tanıtmaya başladı.Koltukta yan yana oturmuş iki tane orta yaşlı kadını göstererek; ''Bu bayanlar Kathrinin teyzeleri.'' dedi.

Sonrada Katyye ve Braina döndü.

-''Ferigler düşü ve düşesi.''

Jasonun söyledikleri üzerine esmer olan kadının yüz ifadesi değişti.Gözlerindeki nefret parıldıyordu.

Katy bunu farkederek bir anlam yükleyemeyince tekrar Jasona döndü.Jasonda, pencerenin önünde dikilmiş orta yaşlarda bir adamı tanıtıyordu.Adamın yüzünde kurnaz bir gülümseme vardı.Bu Katynin gözünden kaçmamıştı.

Bakışlarını kocasına çevirdi.Yüzünde hiçbir hareketlilik yoktu.Çenesindeki kasın seğirmesi dışında.

Tam Jasonun onlara gösterdiği koltuğa doğru ilerlerken arkadan gelen bir kadın sesi duydu.

-''Çok tatlı.Kathrine benziyor sank...''

Katy bu sesin yankılanmasıyla birlikte Brainın elinin kasıldığını fark etti.Dönüp Braina baktı.Eli eline değmiyor olsaydı yüzünden hiç bir şey anlayamazdı.

Daha da meraklanarak arkasını döndü.Ve karşısında gördüğü sarışın kadınla donup kaldı.

Lanet olsun!

Bu kadın balo günü Brainın bakıştığı kadındı.

Bu kadın kocasının eski metresiydi.

Katy içindeki duygu fırtınasının yüzüne yansımasını engellemek için kibar bir gülümseme kondurdu suratına.

O sırada Jason oratamdaki gergin havayı dağıtmak istercesine genç kadına döndü sıcak bir gülümsemeyle.

-''Katy benimle gel.Kathrin seni görünce çok sevinecek.''

Genç kadın bu fırsatı değerlendirmek için hemen kocasına dönüp gergince gülümsemeye çalıştı ve Jasonu takip etmeye başladı.

Dük,karısının arkasından bakarak,bir küfür savurdu içinden.Katynin gergin sırtını görebiliyordu.Bu da yetmezmiş gibi karşısındaki sarışın kadının delici bakışları her yerindeydi.Daha fazla burada duramayacağını anlayınca Jasonun çalışma odasına doğru yol aldı.Nasıl olsa Jason gelip onu bulabilirdi.

Katy,Jasonla birlikte odaya girince yatakta kucağında bebeğiyle birlikte yatmakta olan Kathrini gördü.Kathrinin yüzünde öylesine huzurlu,mutlu bir ifade vardı ki..

Genç kadın o an gerginliğin yavaş yavaş uçup gittiğini hissetti.Yanlarına doğru yaklaştı.

Kathrin yatakta biraz doğrularak,neşeli bir gülümsemeyle ''Hoşgeldin Katy.'' dedi.

Katy ise o sıralarda donmuş gibi küçük bebeğe bakıyordu.Kathrinin söylediklerini duymamış gibiydi.

-''Kathrin bu çok küçük..''

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin