12.

2.5K 119 2
                                    

Dni mijały szybko. Miałam dużo pracy. W końcu nadszedł dzień koncertu EXO. Była już 18:00, właśnie siedzieliśmy w vanie i jechaliśmy na miejsce koncertu. Byłam bardzo podekscytowana.
Po około godzinie byliśmy na miejscu. Weszliśmy wejściem dla personelu z tyłu wielkiej hali. Stał tam ochroniarz ,który podejrzliwie się na mnie patrzył, chłopcy mieli wejściówki, a ja nie. Na szczęście chłopcy wytłumaczyli mu ,że jestem z nimi, i mogliśmy wejść. Koncert miał być za godzinę, więc mamy sporo czasu. Po drodze RM mówił,że Chen to jego przyjaciel i on nas tu zaprosił, chcąc mnie poznać. Byłam trochę zdziwiona, że o mnie opowiadał. Szliśmy wąskim korytarzem dopóki nie dotarliśmy pod jakieś drzwi zza których wydobywały się różne dźwięki,najwięcej śmiechu i krzyków. RM zapukał do drzwi, a chałasy ucichły. Ktoś krzyknął "proszę" ,a RM otworzył powoli drzwi. Zobaczyliśmy tam kilku chłopaków leżących na podłodze, kilku siedzących na kanapach i kilku stojących pod ścianą ,oraz jednego z telefonem w ręce skierowanym w stronę leżących na podłodze. Pewnie wszystko nagrywał. Gdy nas zobaczył schował urządzenie i uśmiechnął się niewinnie.

- Cześć chłopaki!,a kto to? - spojrzał na mnie Chen
- Sandra, nasza przyjaciółka.- oznajmił RM
- Miło mi jestem Chen.- podał mi dłoń którą uścisnęłam niepewnie mówiąc "cześć".

Potem przywitałam się z resztą. Nie sądziłam ,że tak ciepło mnie przywitają. Polubiłam ich od razu. Przez cały czas rozmawialiśmy, dopuki ktoś nie wszedł i nie zawołał EXO na koncert. Ja z całym BTS poszliśmy na zarezerwowane miejsca pod sceną. Byli świetni , widać było że mają dobry kontakt z fanami i kochają to co robią. Świetnie się bawiłam. Po skończonym koncercie przyszli do garderoby, my również staliśmy ze swoich miejsc i weszliśmy za kulisy czekając na nich. Ci którzy się przebrali wyszli do nas i rozmawiali z nami o koncercie. Pytali mnie jak się podobał itd. Złapałam z nimi dobry kontakt. Najbardziej polubiłam Xiumina, Tao ,D.O i Baekhyuna są tacy i mili. Zaproponowali nam po wszystkim małą impreze w ich dormie. Xiumin miał dar przekonywania, więc nie mogliśmy się nie zgodzić.

# witam wszystkich i mam nadzieje ,że wam się podobało zostawiajcie komentarze i gwiazdki 🌟 następny rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu#

The Manager's Life Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz