43.

1.6K 80 0
                                    

Po tygodniu wszystko wróciło do normy ,pododziliśmy się wszyscy i przestaliśmy kłucić. . Dziś mieliśmy zwiedzać miasto, właśnie się szykujemy do wyjścia. Wyszliśmny i spacerowaliśmy.Jin zabrał ze sobą aparat, i robił dużo zdjęć. Gdy chodziliśmy po mieście już około 3 godzin, na swojej drodze spotkaliśmy wesołe miasteczko. Gdy Tae je zobaczył odrazu do niego pobiegł, a my chcąc, nie chcąc musieliśmy pobiec za nim, przecież nie możemy go zgubić, ani tu zostawić samego. Nawet nie reagował na nasze wołanie.  Zatrzymał się przy stoisku z pamiątkami. Kupił sobie białego puchatego miśka.

- Noona, idziemy na kolejke górską!? - zapytał V z kwadratowym uśmiechem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Noona, idziemy na kolejke górską!? - zapytał V z kwadratowym uśmiechem.
- Skoro już tu jesteśmy, to czemu nie?, chodźmy.
- Dzięki Sandra !- przytulił mnie i nie czekając na reszte pobiegł w tamtą stronę.

Gdy doszliśmy na miejsce, Tae już kupił nam bilety, i mogliśmy wsiadać.
Świetnie się bawiliśmy nie zwracając uwagi na upływający czas. Była już 16:13, postanowiliśmy wracać do hotelu. Byliśmy zmęczeni, rozeszliśmy się do pokoi, tam wzięłam szybki prysznic i przebrałam się. Kooki zrobił to samo. Odpoczywaliśmy i rozmawialiśmy o dzisiejszym dniu.
O 19:00 poszliśmy na kolację. Po kolacji wróciłam do pokoju i po ogarnięciu się siedziałam na łóżku. Usłyszałam dzwonek mojego telefonu. Był to mój ojciec.

- Cześć skarbie, wiem że mieliście być na wakacjach jeszcze kilka dni, ale musicie wracać.
- Dobrze
- Samolot macie jutro o 18:00.
- Ok, powiem chłopakom. Czemu właściwie musimy wracać?
- Wszyscy ciągle ,proszą o wywiad, mają nawet zaproszenia do "star show 360"
- Ok, do zobaczenia
- Pa Skarbie

Kookiego nie było, pewnie siedzi u chłopaków. Poszłam najpierw do lidera

Hej, słuchajcie chodźmy może do reszty ,bo musze wam coś powiedzieć
- Ok!

Gdy wszyscy znajdowali się już w pokoju, zaczęłam rozmowę.

- Dzwonił do mnie ojciec, musimy wracać.
-  Jak to?!, mamy jeszcze kilka dni!- oznajmił Jimin
- Wiem, ale chcą z wami wywiadów i macie zaproszenie do programu " Star Show 360".
- Kiedy wracamy? - zapytał lider
jutro o 18:00 mamy samolot.
- Ok, to co pakujemy się, fajnie było,ale się skończyło.- oznajmił Suga
- Tak, spakujcie się, też idę, widzimy się rano. Kooki idziesz?
- Tak
- Papa chłopaki!
- Paa!

Razem z Jungkookiem wróciliśmy do pokoju. Zaczęliśmy się pakować. Gdy skończyliśmy było po 22:00. Zmęczeni poszliśmy spać.

# Wróciłam!!, kto się cieszy?. Piszcie w komentarzach czy się podobało.#

#Dziękuje za ponad 3 tys. Wyświetleń!
❤💗💓💖💞💕😍😘

The Manager's Life Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz