30.

1.8K 83 0
                                    


Następnego dnia rano, miałam wyrzuty sumienia. Najbardziej zrobiło mi się żal. Hobiego i V, oni obaj mają miękkie serduszka. Ogarnęłam się ,była już 10:25 poszłam zjeść śniadanie. Przypomniało mi się że miałam im powiedzieć o wakacjach. Pewnie się wczoraj zdziwili ,że grafik był nie na ten tydzień a na kolejne. Pewnie już to wiedzą. Jak ja teraz mam ich unikać. Zjadłam śniadanie i wróciłam do pokoju. Wzięłam do ręki telefon który miałam wyciszony. Było sporo nie odebranych połączeń do Jina ,RM'a i Sugi. Najwięcej od lidera. Oraz nie mniej SMSów.
O podobnych treściach czyli takich jak " przepraszam ,odbierz itp".
Ostatni SMS od Sugi przyszedł 2 godziny temu. Przeczytałam go .

- Wiemy o wakacjach. Jedziesz z nami prawda kochanie?
- Tak, ale jakoś nie mam na to ochoty 😔
- Co się z tobą działo ,dlaczego nie odbierasz telefonów?, Martwiliśmy się wszyscy. RM odchodzi od zmysłów .
- Miałam wyciszony ,a poza tym nie miałam ochoty rozmawiać przepraszam 😘
- Za bardzo cię kocham by móc się na ciebie gniewać ❤
- Kochany jesteś , a jeśli chodzi o RM to powiedz mu żeby przemyślał swoje zachowanie ,a jak już to zrobi to niech da znać.
- Dobrze, kochanie~ a przyjdziesz do nas?
- Nie Yoongiś, odpoczywam od was, wyjazd na wakacje jest za dwa dni o 16:00 po was przyjadę, macie być gotowi do wyjścia. Przekaż to reszcie i nie zapomnij o liderze.
- Ok 😘
- Dlaczego nie śpisz? ,normalnie spał byś do południa
- Bo się martwiłem, i miałem nadzieje że przyjdziesz do nas jak zwykle ,chciałem cię zobaczyć.❤
- Skoro tak to prosze bardzo

(Zmieniłam trochę wygląd, więc teraz wygląda tak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Zmieniłam trochę wygląd, więc teraz wygląda tak. )

- Piękne ,ale wolał bym na żywo
- Wytrzymasz 2 dni 😘,lepiej idź spać pewnie jesteś zmęczony, ale najpierw przekaż wiadomości reszcie.
- No ok 😊
- Dobranoc ❤

Postanowiłam zrobić obiad. Gdy skończyłam postanowiłam sprawdzić nowości w internecie.
Po jakimś czasie ktoś do mnie napisał ,myślałam że to ktoś z BTS, ale myliłam się był to Ravi.

- Cześć
- hejka 😊 - odpisałam
- Słyszałem że wróciliście z trasy.
- A no wróciliśmy, i mam dość ich towarzystwa.
- Coś się stało?
- To na dłuższą rozmowę, masz czas?
- Jasne, o 16 mogę po ciebie przyjechać i pójdziemy może na kawę, co ty na to?
- Ok, czemu nie.
- To do zobaczenia
- Pa

# Zobacz co stanie się w następnym rozdziale.#

The Manager's Life Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz