CHAPTER2:WAR

1.1K 115 11
                                    

Jimin POV
"Kau tau tak yang latte tu panas.yang kau tuang atas badan aku ni dah kenapa!"aku berasa geram dekat pompuan depan aq ni..aku punya la menjerit kat dia tpi boleh ja buat tak tahu..

"ehh kau ni pekak ke bisu.. Aku tengah cakap dengan kau la lembab" tahap kesabaran aq dah cukup high dah ni..

"yang awak terjerit-jerit macam orang gila ni dah kenapa! Tak tahu nak respect orang sekeliling langsung."akhirnya dia bukak mulut.

Jihyo POV

'Tak tahan nya aku dengan lelaki ni..mulut dia tu kalau aku tempek guna cream cake nnti baru padan muka'

"aku ingat kau ni bisu tapi boleh cakap rupanya"kata-kata dia buat aku naik hantu

"awak ni dah kenapa saya dah cakap sorry kan tadi!!.." aku mula meninggikan suara aku

"eleh kau ingat dengan sorry kau tu baju aku boleh kering."kata lelaki itu dengan nada mengejek

"habis tu awak nak saya buat apa?nak saya cuci kan baju awak lepas tu keringkan baju awak yang tak berapa nak cantik tuu!"

"kau kata baju aku tak cantik!!ehh kau tau tak baju ni ada 3 helai ja kat dalam dunia ni"

"saya tau baju tu ada 3 helai ja kat dalam dunia ni. kan tadi awak dah cakap.perlu ke ulang balik!"kata aku dengan nada menyampah

"aku ulang balik la takut kau tak faham bahasa..ye la kan sekarang ni banyak pendatang asing..kot-kot la kau ni salah sorang daripada pendatang asing tuu.."

"ehh awak tngok dekat dinding tepi awak tuu.ada gambar saya kan pastu kat bawah tu ada tulis nama song jihyo..tu maknanya saya ni orang korea bukan pendatang asing" kata aku dengan angkuh.

Jimin POV

'song jihyo so itu la nama prempuan ni..so dya la owner cafe ni..'
Jimin bermonolog

"owhh kau la owner cafe ni patut la tak de orang yang nak marah kau bila kau buat salah..ehh nama je boss tapi buat kerja hampehh"kata aku dengan nada mengejek..

"ek eleh dah air tu nak tumpah nak buat mcam mana bukan nye saya sengaja"kata dia kembali..

"dah la aku tak nak layan kau baik aku balik tidur lagi bagus"kata aku lagi

Jihyo POV

Sejurus selepas itu lelaki itu terus bangun dan berjalan dengan angkuhnya keluar..aku mengambil kesempatan untuk memalukan dia..

Aku jalan dan terus menyepak kakinya sehingga dia jatuh dan termelutut..

Pada ketika itu semua pelanggan didalam cafe aku berbisik-bisik..aku dengan selambanya aku kembali ke kaunter..

Lelaki itu berlalu dengan mukanya yang merah seperti menahan marah.

Jimin POV

Aku terus berlalu dengan laju setelah perempuan yang bernama jihyo itu menyepak aku..

'aku akan pastikan kau menyesal sebab dah buat aku malu perempuan' monolog jimin dgan sinis dan dendam.

'aku akan balas apa yang kau buat dekat aku ni perempuan'sambungnya lagi

Tbc


FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]Where stories live. Discover now