Sudah sebulan jimin keluar daripada hospital.. Jihyo Dan jimin sedang berada di Paris untuk honeymoon..
JIMIN sedang lena di dalam rumah penginapan yang di sewa oleh mereka tempoh hari.. "Oppa.. " panggil jihyo perlahan namun jimin tetap dengan lenanya.. "Oppa bangun lahh.. Semalam cakap nak gi jalan-jalan.." kata jihyo sambil menggoncangkan tubuh jimin.. Jihyo tersedar jimin tersenyum-senyum itu menandakan jimin sudah bangun.. Jihyo mendekatkan mukanya kearah jimin lalu menghadiahkan jimin sebuah senyuman di bibir..
Terus terbuka dengan luasnya mata jimin.. "Erm" jimin mengeluh lalu menarik jihyo supaya kembali tidur di sisinya.. "Kita tidur balik laa.. Lagipun Awal lagikan" kata jimin sambil mengejapkan pelukan.. "Alaa.. Orang dah penat tidur.. Oppa bangun lahh jangan buat chagi marah" kata jihyo sambil bermain dengan juntaian rambut jimin. "Ok lah Mrs Park.. Saya pergi mandi dulu okay" kata jimin.. "Okay.. Jangan lama-lama nanti chagi rindu" kata jihyo manja.. "Ok chagi..oppa mandi 3 mnit jaa" kata jimin lalu mencium bibir jihyo pantas.. "Ckup ka 3 mnit nnti busuk pulak sayang saya nii" usik jihyo.. "Sya tak habis cakap lagi.. 3 minit +27 minit sama dengan 30 minit" kata jimin.. "Okay pergi la mandi.. Nanti kita gi sarapan kay" kata jihyo manja..
JIHYO dan jimin jalan beriringan tangan di luxembourg gardens.. Jihyo teruja apabila melihat bunga-bunga yang cantik di sekeliling mereka.. "Oppa cantik laa bunga-bunga dekat sini" kata jihyo sambil memeluk lengan jimin.. "Tapi bunga-bunga ni tak secantik wifey oppa" kata jimin seraya mencuit hidung jihyo.. "Ishh main-main betul la dia nii.. Tampar kang baru padan muka" marah jihyo.. "Mana ada main-main.. Orang cakap benda fakta la" kata jimin lalu menarik jihyo kedalam pelukkannya.. "Oppa sayang chagi tauu" bisik jimin ke telinga jihyo.. "Chagi pun sayang oppa" jihyo membisikkan kembali kepada jimin.. Mula lah adegan-adegan cium menyium di antara mereka..
DI MALAM hari jihyo sedang duduk di balkoni rumah sewa mereka.. "Hai chagi" kata jimin sambil memeluk jihyo daripada belakang. "Hai oppa" kata jihyo lalu memusing kan badannya kearah jimin.. "Chagi oppa nak mintak something boleh tak" kata jimin sambil mengeratkan pelukkan.. "Oppa nak apa" tanya jihyo sambil memeluk leher jimin.. "Nak baby boleh tak" tanya jimin sambil membuat nada manja.. "Bolehh je kalau oppa free" kata jihyo dengan nada menggoda.. "Oppa always free untuk chagi" kata jimin lalu mencium bibir jihyo berkali-kali.. "I love you chagi" kata jimin perlahan.. "I love you too" kata jihyo.. "Are you ready chagi?" tanya jimin mula menolak jihyo masuk ke dalam bilik dah berhenti di tepi katil. "Chagi always ready for oppa.." Kata jihyo denga nada menggoda.. Jawapan jihyo membuatkan jimin tersenyum senang.. Lantas ditolak jihyo keatas katil lalu di panjangkan tangannya untuk menutup lampuu..
THE END!!
Sorry sngat2 klau ending xbest.. Maklumlah saya budak baru belajar.. So bye.. Tngok la kalau rajin kami buat special chapter tauu.. Bye dear my readerss chaww luuu pape rojer 😂😂😂💕😻💞💖💞💞💖💞
YOU ARE READING
FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]
FanfictionWho knows that a girl with a stone heart can fall in love. And a man who were not believe in love can fall in love with a boyish girl. Jihyo who own a famous cafe once spil a coffee at a stranger and thats how the love story started.