CHAPTER14:BUMM!!

550 54 1
                                    

Jimin mendekatkan mukanya kearah muka jihyo sehingga bibir mereka bertaut rapat.. Jihyo sedikit meronta-ronta namun jimin tidak memperdulikannya. Jimin memegang kedua-dua belah tangan jihyo. Jihyo lama-kelamaan membalas ciuman tersebut..

"I love you song jihyo" kata jimin selepas dia menjarakkan bibir mereka. Jimin melepaskan tangan jihyo lalu jimin memeluk pinggang jihyo. "I hate you park jimin" jihyo berkata dengan nada menyampah. "Kata benci tapi balas kiss saya jugak. Orang kata action speak louder than word" kata-kata jimin membuatkan muka jihyo menjadi seperti tomato.. Merah menyala tho.

"Apa-apa ja lah. Boleh tak kau keluar sekar... "Kata -kata jihyo terhenti apabila jimin menciumnya lagi.. "Apa kau-kau hahh. Panggil la saya eloq2 sikit. panggil oppa ke awak ke apa ke tak suka la panggil aku-kau nii sakit telinga saya tau." kata jimin yang tak menghiraukan jihyo yang tertunduk menahan malu.

"Biar la aku nak panggil apa-apa pon. Ni mulut aku suka hati lahh.. Sikit pun tak de kena-mengena dengan kau. Dah la kau pergi la dekat perempuan yang kau suka tu. Buang masa kau je duduk sini.. Dah la keluar!! " kata-kata jihyo membuatkan jimin terus serius. "Saya tak buat apa-apa pon dekat dia. Dia perangkap saya. Song jihyo please. Saya merayu sangat dkat awak.. Maafkan saya. Saya sanggup buat apa je untuk awak asalkan awak maafkan saya." kata jimin bersungguh-sungguh
"Betul ke awak akan buat apa saje yang saya suruh awak buat" jihyo berasa tidak percaya akan kata-kata jimin. "Yes chagi EVERYTHING " Kata jimin sambil menekankan perkataan everything.

"OK permintaan saya ialah tolong keluar dari bilik ni. Jangan pernah datang cari saya. Tinggalkan saya dan akhir sekali berbahagia lah kau dengan perempuan yang kau tidur tuu. " jimin terpaku dengan kata-kaya jihyo. "No song jihyo. Semua permintaan awak ti saya tak boleh tunaikan.. Semua permintaan awak tak tak masuk akal lah. And one more thing saya tak boleh hidup tanpa awak" jimin berkata dengan nada tegas. "Lelaki semua sama. Langsung tak leh pakai. Tadi kata sanggup buat everything la apa la. Last-last habuk pon tak de.. And by the way kita baru couple je kowt. Lagipun awak ada banyak admire. Awak cuma tinggal petik jari je lepastu beratur datang dekat awak"kata jihyo dengan nada memerli.

"Walaupun seribu perempuan cantik datang dekat saya. Tapi saya berani sumpah yang saya hanya akan memilih gadis yang bernama song jihyo. Tak kan ada perempuan lain selain awak dan omma saya." kata jimin ."and please give me one more chance. Dan saya janji yang saya akan gunakan peluang itu dengan penuh berhemah." sambung jimin lagi.. "Awak ingat saya nak bagi peluang kedua tu dekat awak senang-senang je ke"kata jihyo sambil senyum sinis. "Awak ingat saya akan maafkan awak ke.. Hahhh stop talking nonsense laa.. Awak ingat saya ni perempuan macam mana. Tak de maruah ke.. Hahahahaha lawak sangat. Nanti jadilah drama korea awak tu.. Dah break tpi ada hati nk getback balik.. Bodoh betoi" kata jihyo lagi..

Jimin terkesan dengan kata-kata jihyo namun dia tetap tabahkan hati untuk memujuk jihyo. Jihyo adalah satu-satunya perempuan yang tidak mahukan kekayaan jimin. "Berapa kali saya nak kena cakap dengan awak saya dengan suzy tu tak de pape pon. Saya tak suka pon dekat suzy tuu.  Honestly, saya tak suka pon dekat dia. Saya benci setiap kali saya terpandang muka dia. Saya hanya cintakan seorang yeoja yang bernama jihyo. Even how much she hates me but I'm still love her with all my heart, soul and she is everything. Because only her can make my heart beating so fast." Kata jimin dengan penuh keikhlasan.

Jihyo terharu dengan kata-kata jimin namun ego masih menguasai permikiran jihyo.. Jihyo mengawal mukanya yang agak merah menahan segunung sebak di dada. Dia sayangkan jimin namun dia masih tidak dapat memaafi jimin kerana dia tidak sanggup untuk terluka buat kesekian kalinya. Cukup la dahulu jong suk sudah curang padanya. Dia tidak sanggup untuk ditipu oleh lelaki lagi..

Jihyo menolak jimin sehingga jimin keluar dari biliknya. "Saya perlukan masa untuk berfikir. Saya perlukan ruang. Jangan cari saya lagi. Kalau saya dah ada jawapan saya sendiri akan pergi cari awak.". BUMMM!!  Pintu bilik jihyo ditutup rapat. Jimin kesal akan tindakkan jihyo yang tidak mempercayainya...

Jimin terus pulang ke biliknya dan mengambil semua barang-barangnya dan memasukkan semua barang-barang itu kedalam begnya. Dia terus menyuruh P.A nya untuk menempah tiket untuknya.
'I'll wait for you jihyo. Even it will take million years' jimin kemudian jimin pon pergi ke lapangan terbang..

Tbc~

FOREVER+ P.J.M ft. S.J.H [COMPLETED]Where stories live. Discover now